کدخبر: ۶۹۲۱۸
۱۳ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۳
چاپ

امام جمعه موقت لنده عنوان کرد:

آنچه كه امروز به جامعه ارزش مي دهد ترويج فرهنگ امر به معروف ونهي از منكر است

امام جمعه موقت شهرستان لنده گفت: آنچه امروز به جامعه ارزش و بهاء مي دهد ترويج فرهنگ حسنه امر به معروف ونهي از منكر است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي خبر لنده ، حجت الاسلام سيد محمود الهي نيا در جلسه كارگروه فرهنگي اجتماعي شهرستان لنده كه در محل فرمانداري شهرستان لنده برگزارشد، اظهار كرد: آنچه امروز به جامعه ارزش و بهاء مي دهد ترويج فرهنگ حسنه امر به معروف ونهي از منكر است.

وي افزود: آرامش و آسايش اجتماعي جامعه در سايه امنيت يكپارچه به دست خواهد آمدكه لازمه آن امر به معروف و نهي از منكر است.

امام جمعه موقت شهرستان لنده تصريح كرد: تا مدامي كه خود عامل به اجراي فرهنگ نباشيم نمي توانيم مسائل فرهنگي را در جامعه نهادينه كنيم.

وي تاكيد كرد: به فراموشي سپردن و عدم رغبت براي اجراي فريضه امر به معروف و نهي از منكر باعث افزايش آسيب ها و معضلات اجتماعي شده است.

الهي نيا خاطر نشان ساخت: دشمن با هدف قرار دادن فرهنگ اين مرز و بوم در حال تلاش براي از بين بردن سنگر هاي اعتقادي و فرهنگي و اجتماعي ماست.

وي متذكر شد: همه ما موظف به دفاع از حريم هاي اعتقادي، فرهنگي، اجتماعي ، مذهبي و اقتصادي خويش هستيم و براي اينكه دفاع ما مستحكم تر باشد بايد به امر به معروف و نهي از منكر روي بياوريم.

امام جمعه موقت شهرستان لنده در پايان خاطرنشان ساخت: برخورد قاطع و قانوني دادگاه عمومي شهرستان لنده با معضلات اجتماعي ضمن بالابردن اعتماد عمومي مردم به دادگاه باعث كاهش چشمگير جرائم در اين شهرستان شده است.

 انتهاي پيام/م75