کدخبر: ۸۳۶۷۳
۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۴
چاپ

گلایه های از جنس تکرار:

قطعی دو روزه تلفن همراه و اینترنت در شهرستان لنده

باران زمستانی علاوه بر قطعی راه های ارتباطی تنها پل ارتباطی مردم یعنی خطوط تلفن همراه و اینترنت را در شهرستان لنده از ظهر روز جمعه تا دقایقی پیش به طور کامل ارتباط این شهرستان را با کل کشور قطع کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، فصل زمستان در لنده محروم ترین شهرستان استان کهگیلویه وبویراحمد آغازی برای قطعی برق، تلفن همراه، اینترنت و شبکه های دیجیتال است، به طوری که مردم این شهرستان نغمه باز باران با قطعی های فراوان را زمزمه می کنند.

از ظهر روز جمعه 24 آذرماه سال جاری و براثر برخورد صائقه با فیبر نوری در مسیر سوق به دهدشت ارتباط تلفن همراه و اینترنت شهرستان لنده به طور کامل قطع شده است که پس از 24 ساعت دقایقی پیش وصل شد.

گفتنی است کلیه خدمات ارتباطی، اینترنتی، اداری و بانکی از عصر روز گذشته تا امروز ظهر به طور کامل قطع بوده و مردم نیز هیچ گونه استفاده ای از اینترنت و دستگاه های خودپرداز نداشته اند و همین امر نیز باعث گلایه مندی مردم نسبت به وضع موجود شده است.

احمد رئیس زاده رئیس اداره مخابرات شهرستان لنده، در گفت و گو با خبرنگار خبرلنده، ضمن اشاره به غیرقابل پیش بینی بودن حوادث طبیعی گفت: بر اثر بارندگی روزهای گذشته و براثر برخورد صائقه با فیبر نوری در روستای لیربزرگ در محور لنده به دهدشت فبیر درچار اشکالات فنی شد.

وی افزود: از لحظه قطعی فیبرنوری عوامل فنی جهت تعمیر به منطقه اعزام شده بودند که بحث بارندگی و گیرافتادن بیل مکانیکی در میان گل و لای باعث تاخیر در انجام رفع مشکل شده بود که امروز مشکل قطعی فیبر برطرف شد.

انتهای پیام