کدخبر: ۸۴۸۸۹
۱۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۷
چاپ

فرماندار شهرستان بهمئی خبرداد:

جولان روزانه سگ های ولگرد درسطح شهر لنده+تصاویر

فرماندار شهرستان بهمئی از عدم اجرای پروژه 30میلیارد تومانی ایستگاه برق در این شهرستان گلایه کرد و گفت: زمانی که این ایستگاه تنها با 30میلیارد تومان راه اندازی می شد متاسفانه در اولویت قرار نگرفت و امروز بیش از 120میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش خبرلنده، حکمت الله سنایی با اشاره به مشکلات حوزه برق شهرستان بهمئی گفت: متاسفانه شهرستان بهمئی در حوزه برق مشکلات بسیار فراوانی دارد به طوری که تابستان گذشته یکی از تابستان های سخت برای مردم بود.

 

وی افزود: ضعف شدید و افت ولتاژ برق در تابستان گذشته باعث شد تا گلایه مردم را نیز به همراه داشته باشد که باید شرکت توانیر فکری اساسی برای رفع این معضل نمایند.

 

فرماندار شهرستان بهمئی تصریح کرد: متاسفانه زمانی که شرکت نیروی برق استان می توانست ایستگاه برق شهرستان بهمئی را تنها با 30میلیاردتومان تکمیل و راه اندازی کند با کمبود اعتبارات مواجه و از اولویت این شرکت خارج شد که امروز برای تکمیل و راه اندازی این پروژه مبلغی افزون بر 120میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که تامین این اعتبار واقعاً دشوار است.

 

وی تاکیدکرد: ضعف و افت ولتاژ برق در شهرستان بهمئی باعث فرار سرمایه گذاران خواهد شد به طوری که دیگر نه رغبتی دارند و پشت سر خود را نگاه نخواهند کرد.

 

سنایی اظهارکرد: مهمترین پروژه های شهرستان بهمئی در حوزه راهسازی پروژه لیکک به جایزان، لیکک به بهبهان، لیکک به باغملک و لنده به تشان است که با تکمیل این پروژه های شاهد ارتقای توسعه راه ها در این شهرستان و تسریع در رفت و آمد سایر شهرستان های همجوار به استان خوزستان و اصفهان خواهیم بود.

انتهای پیام/