پربحث ترین مطالب

آخرین اخبار

پربازدیدها

21. اسفند 1397 - 14:16
بیش از 26ماه از عملیات اجرایی پروژه راهسازی جاده ارتباطی لنده به تراب می گذرد که در این مدت و در بازدید های مکرر مسئولان روند عملیات اجرایی همواره مورد انتقاد مسئولان مختلف علی الخصوص عضو شورای اسلامی استان شده است.

به گزارش خبرلنده، عضوشورای اسلامی کهگیلویه وبویراحمد در جلسه شورای سلامت شهرستان لنده با انتقاد از کانال پائین دست شهر لنده گفت: متاسفانه کانال هدایت سیلاب و دفع فاضلاب شهری لنده در پائین دست به دلیل عدم تفیک با آب قنات شهر وارد مزارع کشاورزی می شود که به خودی خود نوعی تهدید بهداشتی است.

 

 

وی افزود: در دیداری که مدیرکل مدیریت بحران استان از این نقطه داشتند قرار بود که اعتباری از محل بحران به شهرداری لنده جهت ساماندهی این کانال تخصیص دهند که همچنان چشم انتظار هستیم.

 

 عطب اله آهنجان با انتقاد از عملیات اجرایی پروژه جاده لنده به تراب گفت: بیش از 26ماه از سفر مسئولان مختلف استانی به شهرستان لنده و بازدید های مقطعی از جاده لنده به تراب می گذرد ولی متاسفانه رانت، و باند بازی 26 ماهه برخی ها باعث شده است تا عملیات اجرایی این محور از وسط شروع و فقط خاکبرداری در پی داشته باشد که عین عین خیانت است.

 

وی تاکیدکرد: پیمانکار تا جایی که خاکبرداری دارد کار می کند هرکجا که به سنگ خورد به جای اینکه پیکور بیارود کار را تعطیل می کند .

 

عضو شورای شهر لنده خاطر نشان کرد: همه ما به خوبی می دانیم تنها نقطه امیدوارانه و پول درآورترین مرحله کاری هرپیمانکار جاده ای قسمت خاکبرداری آن است.

 

آهنجان در ادامه گفت: در مدت 26 ماه از فعالیت اجرایی در جاده تراب به لنده فقط 600متر خاکبرداری شده است که در این مدت زمان هیچ گونه ابنیه فنی، زیرسازی و کاری اثرگذار صورت نگرفته است.

 

وی تاکیدکرد: چرا وضعیت امروز جاده باید ایگونه باشد که نه از اول شروع شود و نه از انتها و باید از وسط که مقرون به صرفه ترین نقطه پمانکار است صورت پذیرد.

 

عضو شورای اسلامی استان گفت: این ظلم به حقوق مردم است چرا که پمانکار از سمت دهدشت شروع کرده و کار چندانی هم انجام نداده و مبلغی بالغ برشش میلیارد ریال هزینه بیت المال را گرفته و الان میزان کار آن هم معلوم نیست چرا یک خاکبرداری این همه هزینه باید داشته باشد چرا کسی پاسخگو نیست.

 

وی در ادامه با انتقاد از وضعیت پل لنده به تراب گفت: بیش از هفت میلیارد ریال برای پل لده به تراب تا کنون هزینه شده است که قرار بود پیمانکار تجهیزات خریداری کند و معلوم نیست این همه پول کجا و چگونه هزینه شده است.

 

آهنجان گفت: خیلی ها امروز شعار دروغ می دهند که جاده لنده به تشان را در آینده حل می کنیم که لازم است بگوییم که شما وضعیت حال را تمام کنید جاده لنده به تشان پیشکش، چهل سال است که قرار است جاده را وصل کنید به لنده به پاتاوه حداقل قسمتی از جاده را درست کنید که مردم به عینه تغییرات را ببینند و 16سال است مکاتبه و هیاهو و پیگیری کردیم که با مقامات مختلف در این استان نیز دیدار کردیم.

 

وی خطاب به مسئولان استانی گفت: به خاطر این که طرف خط سیاسی اش روی کار است، باند داره رانت داره این مشکل پای برجا است و این را در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی و سایر مسئولان نیز مطرح کردیم که 26 ماه و 600متر کار نشانگر این است که بقیه کار ها همانند این پروژه است.

 

عضو شورای شهرلنده خاطرنشان کرد: در جاده موگرمون پیمانکار بیش از چهار میلیارد ریال مطالبات دارد و وقتی به حجم کار صورت گرفته نگاه می کنیم به خوبی تفاوت ها را می بینیم.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

http://khabarlendeh.ir
https://eitaa.com/khabarlendehe
http://sapp.ir/khabarlendeh
http://khabarlendeh.ir/news/83674/%D8%A7%D9%88%D9%82%D8%A7%D8%AA-%D8%B4%D8%B1%D8%B9%DB%8C-%D9%84%D9%86%D8%AF%D9%87
http://khabarlendeh.ir/node/83675
پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس