کدخبر: ۸۷۷۱۷
۰۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۴
چاپ

درگفت وگو با خبرلنده صورت گرفت:

بسیج دانش آموزی بهترین عرصه برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است بسیج دانش آموزی بهترین عرصه برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است

فرماندار شهرستان لنده ازتکمیل و بهره برداری ازایستگاه فوق توزیع برق132کیلوواتی دژکوه تا اردیبهشت 1402در این شهرستان خبرداد.

جلال دانش در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبرلنده،در خصوص آخرین وضعیت پست 132 به 33 کیلوولت دژکوه(لنده_سوق) گفت:شهرستان لنده در تابستان گذشته شرایط اسف باری را به لحاظ بحث برق داشته است وهمین مسئله نیز باعث گلایه های شدید مردم و مسئولان از نواسانات شدید برقی شده است.

فرماندار شهرستان لنده گفت: با تلاش شبانه روزی و پیگیری های مستمر استاندار، نماینده مردم در مجلس و مدیرعامل شرکت برق استان و برابر وعده مسئولان شرکت آب و برق منطقه ای خوزستان به عنوان مجری پروژه  پست 132 به 33 کیلوولت دژکوه(لنده_سوق)این پروژه تا اردیبهشت سال1402به بهره برداری خواهد رسید.

دانش در ادامه تاکیدکرد: در طی دو سال گذشته فنداسیون ها اجرا شده است که بیش از 77دکل،23کیلومتر مسیر و بیش از 46کیلومترمدار طول خط است که در حال اجرا است.

وی تاکیدکرد:باتوجه به نیازمندی مردم شهرستان لنده به برق پایدار امیدواریم شرکت آب و برق منطقه ای خوزستان در زمان تعیین شده نسبت به تکمیل و راه اندازی این پروژه حیاتی برای شهرستان لنده همکاری و مساعدت لازم را داشته باشد.

گفتنی است در تابستان گذشته شهرستان لنده بدترین بحران در حوزه برق را پشت سر گذاشته است که باعث گلایه مندی شدید مردم،مسئولان شهرستان و استانی شده بود.

انتهای پیام