کدخبر: ۸۷۸۱۵
۰۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۷
چاپ

در خطبه های نماز جمعه لنده مطرح شد:

شهادت حاج قاسم سلیمانی حیات مجددی برای انقلاب اسلامی بود

امام جمعه لنده گفت:روز ٩دی در تاریخ این ملت به عنوان روز بصیرت و خودباوری وهمدلی برای میثاق با ولایت فقیه است.

به گزارش خبرلنده،حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به رعایت تقوای الهی گفت:سرزمین قلب ما باید معطوف از الطاف الهی باشد و دل های ما باید پیوند دهنده با امام زمان(عج) باشد. 
 
 
وی گفت: عطر حضور شهدای گمنام در شهرها و روستاهای سراسر کشور باعث دمیدن شمیم دلنواز فرهنگ شهید وشهادت شده است. 
 
امام جمعه لنده تصریح کرد: امروز در سالروز دفن فتنه بزرگی هستیم که این روز را روز بصیرت نامیدند چرا که همه ملت ایران با حضور خود خیانت سران فتنه را آشکار و دفن کردند . 
 
وی تاکیدکرد:اگر خواص در آن برهه زمانی سکوت نمی کردند و روشنگری می کردند فتنه ٨٨شکل نمی گرفت که این همه به کشور و ملت خسران و ضرروارد نشود. 
 
 
محمودی اصل گفت: درآستانه  شهادت حاج قاسم سلیمانی قرار داریم و ای کاش در این روزها پویش ملی وصیت نامه خوانی را هم فعالین فضای مجازی و فرهنگی نسبت به تولید محتوای های فاخر اقدام کنند. 
 
 
وی گفت: یکی از علما تعریف می کرد که هرگاه در مسیر انقلاب کمی احساس خستگی کردم باید وصیت نامه حاج قاسم را بخوانیم تا نسبت به ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن پویاتر و روشنگرانه تر اقدام کنیم. 
 
 
امام جمعه لنده گفت: روز ٩دی در تاریخ این ملت به عنوان روز بصیرت و خودباوری وهمدلی برای میثاق با ولایت فقیه است. 
 
 
وی گفت: در همان زمان حضرت علی(ع) نیز معاویه با حملات تروریسی به منازل یاران و حتی قلمرو حکومتی امام علی (ع) با فتنه انگیزی به دنبال شبه افکنی و تغییر دادن تفکرات مردم آن زمان بودند که این وقایع تاریخی به حوداث و فتنه های گذشته و امروز کشور بدون شباهت نیست. 
 
 
محمودی اصل تاکید کرد: دولت باید در عرصه های معیشتی مردم در حوزه امید آفرینی گام های موثرتری بردارد همانگونه که در عرصه های بین المللی کارهای خوبی کرد امیدواریم در حوزه معیشت مردم نیز تلاش ها چندین برابر شود. 
 
 
 
وی گفت: تحریم های ناجوانمردانه، کوتاهی و کم کاری برخی از مسولان و وجود دلالانی که بنزین روی ارز وخودرو میریزند و افزایش سرسام آور قیمت ها باعث شده است که گلایه مندی مردم چندین برابر شود. 
 
 
امام جمعه لنده گفت: برخورد قاطع قوه قضائیه با برهم زنندگان بازار و اخلال گران نظم و امنیت در کشور نقطه امیدآفرین برای مردم است. 
 
 
وی گفت: ارسال بودجه کل کشور به محلس باید منطبق با نیازمندی ها و مشکلات مردم صورت گیرد تا شاهد گره گشایی در معیشت مردم باشیم.