کدخبر: ۸۷۸۲۶
۱۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۵
چاپ

شهادت حاج قاسم به هژمونی امریکا در جهان پایان داد+تصاویر

فرماندار شهرستان لنده از روند بررسی آخرین وضعیت ساختمان دانشگاه پیام نور لنده توسط استاندار با رئیس دانشگاه پیام نور کشور خبرداد.

به گزارش خبرلنده،فرماندار شهرستان لنده در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور این شهرستان با اشاره به ضرورت و اهمیت کسب علم و دانش گفت: آنچه امروز برای پیشرفت و ترقی کشور لازم وضروری است بحث ارتقای سطح علمی برای رسیدن به افق چشم‌انداز علمی کشور است.

جلال دانش افزود: دانشجو صدای بیدار جامعه است و وقتی این صدا در حوزه علم رساتر باشد کشور نیز در مسیر پیشرفت قرار خواهد‌گرفت.

وی تأکیدکرد: دانشجویان دانشگاه پیام نور به واسطه توان خوب مطالعاتی و تحقیقاتی که دارند در آزمون‌ها و استخدام‌ها موفقیت‌های چشمگیرتری دارند.

دانش خاطرنشان کرد: توجه به نقش و مقام انسان در دین اسلام با سایر ادیان کاملاً متفاوت است و کامل‌ترین و جامعه‌ترین دین نیز دین‌اسلام است.

فرماندار شهرستان لنده گفت: دین مسیحت توسط یک‌یهودی به نام پولس تحت انحرافات قرارگرفته است که ریشه خیلی از انحرافات و تحریفات در دین مسیحیت نیز همین مسأله است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه باعث رشد وترقی انسان است‌، اندیشه او است که می‌تواند به عنوان راهبردی‌امین برای همیشه انسانیت باشد.

دانش افزود: در قرون وسطی وقتی با دانشمندان برخورد می‌شد در همان زمان شاهد اوج شکوفایی دین اسلام در دانشگاه بغداد بود که باعث پیشرفت و تحقیقات می‌دانی دانشمندان شده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های ممتاز شهیدحاج قاسم سلیمانی توجه به ارزش‌های انسانی وخدمت شبانه روزی به آحاد مردم در حوزه امنیت و سیل و زلزله بود.

فرماندار شهرستان لنده گفت: در دیدار استاندار با رئیس دانشگاه پیام نورکشور مشکلات دانشگاه پیام نورشهرستان لنده مورد بحث و بررسی قرار گرفته است که‌امیدواریم در اینده نزدیک شاهد رفع مشکلات ساختمان دانشگاه پیام نورلنده باشیم.

رئیس دانشگاه پیام نور لنده گفت: یکی از مشکلات اساسی در بحث دانشگاه پیام نور شهرستان بحث عدم تکمیل ساختمان اداری و آموزشی دانشگاه است که چندین سال است در حال پیگیری هستیم.

حمید دهقان گفت: دانشگاه پیام نور لنده هم اکنون دارای ۵رشته دانشگاهی است که بیش از ۳۲۰نفر دانشجوی فعال دارد و دارای طراز علمی خیلی خوبی به نسبت سایر دانشگاه‌های استان است.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

 

---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---