کدخبر: ۸۷۸۷۷
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۴:۵۵
چاپ

درگفت وگو با خبرلنده صورت گرفت:

وارونه جلوه دادن و تحریف حقایق جامعه در فضای مجازی/بی عرضگی مسئولان راپای نظام نگذاریم+تصاویر

بخشدار مرکزی لنده گفت: انقلاب اسلامی با راهبرد استقلال، آزادی خود توانست تمامی معادلات منطقه‌ای و جهانی مستکبرین عالم را برهم بزند.

قنبرزکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبرلنده، با اشاره به ماهیت انقلاب اسلامی و عمل به مفاهیم قرآنی گفت: آنچه باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد عمل به محورهای راهبردی قرآن و نصایح و رهنمون‌های امام خمینی (ره) برای رهایی یک ملت از ظلم و جور طاغوتیان بود.

 

وی افزود: امام خمینی (ره) اسلام را عین سیاست می‌دانست و دخالت مسلمانان در سرنوشت سیاسی و اجتماعی خویش را یک تکلیف الهی می‌شمرد و این عقیده‌ای بود که امواج انفجاری آن بنیان رژیم‌های غیردینی حاکم بر کشورهای اسلامی را همچون رژیم شاه در ایران متزلزل خواهد ساخت و منافع سرشار غرب در این بلاد را به‌شدت به مخاطره می‌افکند.

 

بخشدار مرکزی لنده تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران در سایه ایمان، وحدت، ولایت‌پذیری و تکیه‌بر ارزش‌های دینی و قرآنی به پیروزی رسید و این مهم در مقایسه با تمام انقلاب‌های جهان کاملاً قابل‌مشاهده است.

 

زکی نژاد خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با راهبرد استقلال، آزادی خود توانست تمامی معادلات منطقه‌ای و جهانی مستکبرین عالم را برهم بزند و همین عامل نیز باعث شد که عناد ودشنمی دولت‌های استکباری ازجمله امریکا علیه ایران روزبه‌روز بیشتر شود.

 

وی گفت: امروز انقلاب اسلامی به‌عنوان یک مکتب در حال انتقال به‌تمامی ملت‌های آزادی‌خواه جهان است که آثار استکبارستیزی آن امروز در کشورهای منطقه کاملاً قابل‌مشاهده است.

 

بخشدار مرکزی لنده گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد دستاوردهای بزرگی در حوزه راه، آب‌رسانی، برق‌رسانی، پزشکی، نانو و صنعت و سایر مباحث ازجمله دستاوردهای حوزه دفاعی و امنیتی هستیم که در مقایسه با دوران پهلوی نه‌تنها قابل‌مقایسه نیست بلکه رشد 100 درصدی داشتیم و این مایه افتخار است.

انتهای پیام