کدخبر: ۸۸۰۴۹
۰۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۸
چاپ

پایان بلاتکلیفی چندین ماهه ورزش شهرستان لنده+تصاویر

فرماندار شهرستان لنده آخرین وضعیت خطوط انتقال ایستگاه برق دژکوه را تشریح کردو گفت: بیش از 50پایه از 70پایه خطوط انتقال نصب شدند.

جلال دانش در گفتگو با خبرنگار پایگاه  خبرلنده، ضمن اشاره به آخرین وضعیت خطوط انتقال ایستگاه برق دژ کوه گفت: یکی از مهم‌ترین مطالبات بر حق مردم شهرستان لنده بحث راه‌اندازی ایستگاه 132 کیلوواتی دژ کوه است که نقش مهمی در کاهش تلفات برق شهرستان لنده دارد.

 
وی افزود: روند اجرایی این پروژه چندسال است که شروع شده اما با پیگیری‌های استاندار و نماینده مردم در مجلس در 4 ماهه گذشته سرعت آن چندین برابر گذشته شده است.

فرماندار شهرستان لنده گفت: مبلغ اعتبار این پروژه بیش از ۴ هزار میلیارد ریال است که نشان‌دهنده اهمیت این پروژه حیاتی برای شهرستان لنده است.

وی افزود: با تلاش و پیگیری‌های شبانه‌روزی تاکنون بیش از ۵۰ پایه از ۷۷ پایه خطوط انتقال از محل اجرای پروژه تا ایستگاه برق سرپری جانمایی و علم شده است.

دانش تأکید کرد: با اتمام این پروژه برای حداقل ۵۰ سال آینده به طور کامل مشکل برق شهرستان لنده که یکی از مهم‌ترین مشکلات و دغدغه‌های جدی مردم هست برطرف می‌شود.

فرماندار شهرستان لنده گفت:ممکن است امسال هم با مشکلاتی مواجه باشیم اما کاری که حداقل یک سال زمان لازم دارد قرار هست در مدت ۴ ماه با کار شبانه‌روزی به اتمام برسد.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم در مصرف برق صرفه‌جویی جدی شود تا از این تابستان نیز عبور کنیم خصوصاً هر خانواده یک کولر روشن کنیم.

انتهای پیام