کدخبر: ۸۸۱۹۴
۰۱ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۲۵
چاپ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده مطرح کرد:

سردار کهگیلویه و بویراحمدی عزادار شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده گفت: نباید اجازه دهیم که فضای مجازی به قتلگاه نوجوانان تبدیل شود؛ لذا باید خانواده‌ها به ارتقای سواد رسانه اهمیت دهند.

 به گزارش خبرلنده، سرهنگ روح اله ویسی در جمع اعضای هیئت اندیشه‌ورز حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا (س) خواهران این شهرستان گفت: آنچه امروز دشمنان در حوزه‌های مختلف دنبال می‌کنند بحث نفوذ جریانی در لایه‌های زیرین خانواده و جامعه است.

 

وی افزود: دشمنان امروز از هر حربه‌ای برای واردکردن ضربه به بنیان و ساختار کلی خانواده استفاده می‌کند؛ لذا باید خانواده‌ها مراقبت لازم را داشته باشند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده گفت: شناخت دشمن و حربه‌ها آن در مواجه با طرح‌ها و نقشه‌های آن بسیار مهم است؛ لذا این مهم باید با ارتقای سطح بینش و سواد رسانه در خانواده اجرایی شود.

 

 وی افزود: یکی از هیئت‌های مهم و تأثیرگذار در سطح جامعه به‌خصوص برای خواهران همین هیئت‌های اندیشه‌ورز است که می‌تواند با ارائه طرح‌ها و ایده‌های خوب در زمینه آسیب‌های اجتماعی باعث کاهش معضلات و چالش‌ها ارائه راهکارها و راهبردهای نو شود.

 

ویسی در ادامه تأکید کرد: استفاده از اساتید دانشگاه، اندیشه‌ورزان و صاحب‌نظران خواهر در حوزه‌های مختلف به‌خصوص دوره‌های آموزشی و مشاوره‌ای می‌تواند نقش مهمی در روشنگری قشر زنان و اجرایی‌کردن بحث جهاد تبیین باشد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده گفت: امروزه سبک زندگی ما با گذشته کاملاً متفاوت‌تر شده است و خانواده‌ها باید به مسائل روز به‌خصوص در حوزه فضای مجازی کالا دقت لازم را به عمل بیاورند و در این زمینه به‌خصوص حوزه سواد رسانه‌ای کسب تجربه کنند.

 

وی اظهارکرد: نباید اجازه دهیم که فضای مجازی به قتلگاه نوجوانان تبدیل شود؛ لذا باید خانواده‌ها به ارتقای سواد رسانه اهمیت دهند. 

 

ویسی گفت: امروزه برخی خانواده‌ها با حضور بدون ضابطه فرزندان خود در فضای مجازی بدون اشرافیت به نوع رفتار و گفتار و کردار فرزندان خود در این فضا باعث به مخاطره افتادن فرد و جامعه می‌شوند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده گفت: نقش بانوان به‌خصوص مادران در تربیت ایرانی و اسلامی فرزندان برای حضور در جامعه و مصون‌ماندن از آسیب‌ها و لغزشگاه‌ها بسیار مهم است.

انتهای پیام