کدخبر: ۸۸۲۷۱
۱۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۰۴
چاپ

فرمانده انتظامی شهرستان لنده گفت:

قبول شدگان رشته های پزشکی در لنده

فرمانده انتظامی لنده گفت:دشمنان به دنبال موج سواری از هرحادثه ای برای به بحران کشانیدن کشور هستند.

به گزارش پایگاه خبرلنده، صبحگاه مشترک هفته نیروی انتظامی با حضور مسئولان شهرستان لنده در ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ عدالت پرور فرمانده انتظامی شهرستان لنده در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی گفت: دو نعمت سلامت و امنیت دو مقوله مهم و اساسی در جامعه است که باید این مهم به درستی حفظ شود تا جامعه ای سالم داشته باشیم.

وی افزود:تمام تلاش ما در مجموعه های انتظامی برای تامین امنیت پایدار جامعه است که همه ارکان و افراد جامعه ملزم به اجرای ملزومات امنیت در جامعه هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنده گفت:هم اکنون با حضور و تلاش شبانه روزی نیروی های امنیتی و انتظامی همچون سدی مستحکم در برابر دشمنان ایستاده و با تقدیم هزاران شهید براین اراده مستحکم ایستاده است.

وی افزود:در اغتشاشات سال گذشته شاهد بودیم که دشمنان با یک برنامه ریزی گسترده به دنبال التهاب آفرینی و بحران در کشور بودند که با بصیرت مردم و تلاش خوب نیروهای مسلح ما این توطئه ها خنثی شدند.

عدالت پرور گفت: دشمنان به دنبال موج سواری از هرحادثه ای هستند و حادثه جدیدی دختری در مترو تهران را بهانه و دست آویزی برای موج آفرینی برای کشور کرده است.

وی تاکیدکرد:در تمام موارد چه در فضای حقیقی و مجازی ما شبانه روزی در حال کار هستیم و از حمایت های خوب فرماندار و دستگاه قضایی و نیروهای نظامی و انتظامی که یار ویارما بودند قدردانی می کنیم.

فرماندار شهرستان لنده گفت: یکی از مهمتربن رسالت عای نیروی انتظامی مردمی بودن و در کنار مردم بودن است که این مهم در سنت رسول اکرم(ص) به وضوح آمده است.

وی افزود: پیگیری امورات و مشکلات مردم یکی دیگر از شایستگی‌های نیروی انتظامی ما پیگیری امورات مردم با رعایت حقوق شهروندی مردم و حتی متهمان است که همین شاخصه باعث موفقیت و مردمی بودنداین نیرو شده است.

دانش تاکید کرد: دشمنان نمی خواهند ویژگی ها و شایستگی نظام ما به درستی  تبیین شود و با توطئه چینی و دسیسه های مختلف دائما به دنبال تضعیف باورها و اندیشه ملت ما هستند.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: