کدخبر: ۸۸۳۱۶
۱۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۳:۳۷
چاپ

درگفتگو با خبرلنده مطرح شد:

دلیل اختلال در تلفن‌های همراه و ثابت لنده

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی که در استان به‌خصوص در برخی شهرستان‌ها مواجه هستیم بحث فضای مجازی است.

مسعود نوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبرلنده، با اشاره به دامنه آسیب‌های اجتماعی در حوزه فضای مجازی گفت: فضای مجازی به‌عنوان یکی از علل اصلی زایش بیشتر آسیب‌های اجتماعی در جامعه است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: امروز همین ولنگاری در فضای مجازی باعث شده است تا بیشتر دستگاه‌های اداری و متولی باید نسبت به سامان‌بخشیدن و اشراف بیشتر در این حوزه با نظارت‌های جدی این حوزه را مدیریت و راهبری کنند.

وی تأکید کرد: دامنه این آسیب‌ها بیشتر در خانواده و بین نوجوانان است که اگر از سوی خانواده‌ها مدیریت نشود قطعاً شاهد چالش در خانواده‌ها خواهیم بود.

نوری گفت: در سطح استان و شهرستان‌ها شرایط آسیب‌های با همدیگر متفاوت است به طور مثال اگر در شهرستان لنده در حوزه فضای مجازی دارای آسیب‌های زیادی هستیم در دیگر شهرستان‌ها این مهم کمتر است و در سایر حوزه آسیب‌های آنان بیشتر است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار داریم هم‌خانواده‌ها و هم ادارات متولی در حوزه فضای مجازی نسبت به این مهم همت و دقت بیشتری داشته باشند.

انتهای خبر