کدخبر: ۸۸۳۲۲
۱۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۵
چاپ

درخطبه های نماز جمعه لنده مطرح شد:

آخرین وضعیت تنها طرح جهش تولید لنده

امام‌جمعه لنده گفت:امروز توان موشکی ایران مرهون مجاهدت‌ها و تلاش‌های شهید تهرانی مقدم‌ها و هم‌رزمانش است.

به گزارش خبرلنده، حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به رعایت تقوای الهی گفت:سرزمین قلب ما باید معطوف از الطاف الهی باشد و دل‌های ما باید پیونددهنده با امام زمان(عج) باشد.



وی گفت:  سالگرد شهید حسن تهرانی مقدم را که از پایه‌گذاران موشکی سپاه پاسداران است را گرامی می‌داریم چراکه این شهید عزیز و مجموعه همکارانش توانستند توان موشکی جمهوری اسلامی ایران را در جهان بالا ببرند و حمله موشکی به پایگاه موشکی عین الاسد و منافقین بزرگ‌ترین دستاورد این حملات موشکی است.

امام‌جمعه لنده تصریح کرد: تأکید شهيد ظهرانی مقدم در خصوص امکانات و استفاده بهینه از امکانات است که همه مدیران باید این رویه را داشته باشند.



وی تأکید کرد: آمار شهدای غزه بالاتر ١١هزار نفر رفته است و این عرصه تقابل حق و باطل است و رهبری بر این مهم تأکیددارند.


محمودی اصل گفت: اوج ذلت و ظلم مضاعف را رژیم صهیونیستی در غزه نشان از یک نسل‌کشی است که زنان و بچه‌های بی‌گناه را قتل‌عام کردند.


وی گفت: امروز فریاد مسلمانان عالم از حملات گسترده جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی بلند است ولی شاهد حمایت آمریکایی‌ها و برخی از کشورهای اروپایی از این جنایات هستیم.


امام‌جمعه لنده گفت: سید حسن نصرالله به‌طور واضح بیان کردند که اگر شرایط به‌گونه‌ای شود که همه جبهه مقاومت به میدان بیایند کار این رژیم و همه حامیان آن تمام است.

وی گفت:هفته کتاب و کتاب‌خوانی را گرامی می‌داریم و همه باید با انس و آگاهی در این حوزه و توسعه و نشر فرهنگ کتاب‌خوانی  گام بردارند.


محمودی اصل تأکید کرد: موفقیت فرزندان ما درگرو الگو گیری و بهره بری از فرصت‌های مطالعه است که باید با الگوبرداری از سیره شهدا به تقویت روحیه انقلابی خود بپردازند.


وی گفت: رویش طیب یک کار ارزشمندی است که از سوی جبهه فرهنگی شهرستان در حال اجرا است.


امام‌جمعه لنده گفت:  توسعه فضای آموزشی مدارس در شهرستان فرصتی ناب برای دانش آموزان است.

 

انتهای خبر