کدخبر: ۸۸۳۳۰
۲۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۳۴
چاپ

رئیس شرکت برق ناحیه لنده خبرداد؛

دلیل عدم تکمیل آسفالت جاده لنده - تراب

رئیس شرکت برق ناحیه لنده گفت: در راستای توسعه شبکه برق و وارد مداراکردن ایستگاه برق دژ کوه برق این شهرستان امروز قطع خواهد شد.

البرز مددی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبرلنده، با اشاره به‌ضرورت توسعه زیرساخت‌های برق در شهرستان لنده گفت: یکی از مهم‌ترین رویکردهای دولت سیزدهم رفع مشکلات زیرساختی در حوزه برق است.

رئیس شرکت برق ناحیه لنده گفت: بیش از ۴ هزار میلیارد ریال اعتبار برای راه‌اندازی ایستگاه برق دژ کوه به‌منظور تأمین برق پایدار شهرستان لنده تأمین اعتبار شده است که در چندماهه گذشته از میزان 20درصد به 100درصد رسیده است و آماده افتتاح است.

وی افزود: امروز و به‌منظور وارد مداراکردن برق از ایستگاه دژ کوه برق شهرستان لنده به طور کامل از ساعات ۱۴ تا ۱۶ و ۳۰ قطع خواهد شد.

مددی تأکید کرد: با وارد مداراکردن برق از ایستگاه برق دژ کوه، دیگر شاهد رفع مشکلات چندین ساله مردم شهرستان لنده در دولت مردمی سیزدهم خواهیم بود که هدیه‌ای شیرین برای این مردم خواهد بود.

گفتنی است شهرستان لنده بیش از ۹ هزار مشترک برق دارد که در سال‌های گذشته به دلیل نوسانات شدید برق و قطعی مکرر با گلایه‌مندی شهروندان همراه بوده است.

انتهای خبر/