کدخبر: ۸۸۳۶۰
۰۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۴
چاپ

رئیس دانشگاه پیام‌نور لنده گفت:

عزاداری ایام دهه فاطمیه در لنده+تصاویر

رئیس دانشگاه پیام‌نور لنده گفت:امروز دانشجویان بسیجی در خط مقدم جهاد تبیین هستند و به‌عنوان قشر بیدار جامعه باید این مهم را در جامعه گسترش دهند.

حمید دهقان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبرلنده، با تبریک هفته بسیج گفت: دانشجو همواره به‌عنوان یکی از مهم‌ترین نمادهای استکبارستیزی در جامعه بوده است چرا که دارای قدرت تجزیه‌وتحلیل مسائل مختلف است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور لنده گفت:دانشجویان از همان روزهای اولیه انقلاب اسلامی با حضور آگاهانه خود در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها نقشی مهم داشته و در برخی از جریانات نیز محور اجرایی حرکت‌های دانشجویی بودند.

وی افزود:تشکیل امر مقدس بسیج به‌عنوان یک سازمان فراجناحی و کارآمد در بدنه ساختار جامعه باعث شد تا این دستاورد بزرگ بنیان‌گذار انقلاب اسلامی به‌درستی مراحل رشد و تکامل خود را به خدامحوری، ولایت محوری و حق‌طلبی و آزادی و آزادی‌خواهی و دفاع از حقوق مظلومان عالم به هدف والای خود نزدیک و نزدیک‌تر شود.

دهقان تأکید کرد:امروز بسیج دانشجویی به‌عنوان یکی از ارکان بسیج مستضعفین است که با رویکرد مطالبه‌گری و عدالت‌خواهی و پرورش چهره‌های نخبه و انقلابی در محیط‌های علمی و دانشجویی نقش‌آفرینی می‌کند.

وی افزود:دانشگاه‌ها مبدأ و منشأ همه رویدادهای تحول‌آفرین در تاریخ انقلاب اسلامی بوداست که این مهم امروز نیز در حوزه‌های مختلف نقش‌آفرین است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور لنده گفت:امروز بیانیه گام دوم با نگاه بلند رهبری در اختیار دانشجویان است تا متناسب با اهداف آن برنامه‌ریزی و تلاش صورت پذیرد.

وی گفت:هنر بزرگ انقلاب اسلامی این بود که با وجود فشارهای سنگین و هزینه‌های سخت، مسیر پیشرفت، عزت و استقلال را هیچ‌گاه تعطیل یا متوقف نکرد و ما امروز با اعتقاد راسخ به مبانی انقلاب، همچنان پوینده و بالنده در حال تلاش هستیم.

دهقان گفت:رسالت دانشجویان بسیجی امروز در جنگ ترکیبی، شناختی، ادراکی دشمن علیه نظام اسلامی داشتن بصیرت و هوشیاری و اقدام متقابل با روشنگری در فضای حقیقی و مجازی است.

انتهای خبر/