کدخبر: ۸۸۳۶۳
۰۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۳
چاپ

درگفتگو با خبرلنده مطرح شد:

استعفای یکی از اعضای شورای شهرلنده

کارشناس ارشد روان‌شناسی گفت:بسیج با حضور داوطلبانه خود در رفع بحران‌ها و چالش‌ها همواره در خط مقدم بوده است در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز تأثیرگذار بوده است.

مسلم ربانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبرلنده، با تبریک هفته بسیج و اشاره به نقش‌آفرینی بسیج در راه بحران‌ها و چالش‌ها گفت: امام خمینی (ره) با آینده‌نگری که در خصوص تشکیل و تأسیس نهادهای انقلاب داشتند فرمان تاریخی خود را در خصوص تشکیل بسیج مستضعفین را به‌عنوان یک تشکل منسجم و تأثیرگذار در جامعه صادر کردند.

کارشناس ارشد روان‌شناسی گفت:پس از فرمان تاریخی امام خمینی (ره) در خصوص بسیج تا به امروز شاهد حضور فعالانه بسیج در همه قشرها برای تسهیلگری نه تصدی‌گری تشکیل شد و امروز بعد از صدور فرمان تاریخی امام خمینی (ره) بسیج با هدایت داهیانه مقام معظم رهبری روزبه‌روز کارآمدتر و اثرگذارتر از گذشته مشغول خدمات‌رسانی به اقشار مختلف جامعه است.

وی افزود:امروز بسیج به‌عنوان یک نیروی قوی با پشتوانه چند میلیون‌نفری در همه عرصه‌ها و میادین درحال‌خدمت رسانی به آحاد مختلف جامعه است.

ربانی گفت:حضور بسیج در رفع مشکلات مردم به‌خصوص در اجرای طرح ملی کاهش آسیب‌های اجتماعی در محلات آسیب‌پذیر شهرها یکی از بهترین و ارزشمندترین اقدامات بسیج است.

وی در ادامه تأکید کرد:در حوزه روان‌شناسی و مشاوره بسیج توانسته است گام‌های مفید و مؤثری برای رفع چالش‌ها و مشکلات در این محلات بردارد به‌طوری‌که برخی از بزه‌های اجتماعی را با خدمات مشاوره‌ای و حمایتی خود در یک بازده زمانی مدیریت می‌کند تا منتج به نتیجه و اثرگذاری شود.

کارشناس ارشد روان‌شناسی گفت:در دوران فراگیری بیماری کرونا و باتوجه‌به مشکلات روحی و روانی که برای همه شهروندان حادث شده بود این بسیج بود که با تزریق آرامش و امنیت به روح و روان مردم توانست با پمپاژ امید به قلوب مردم از این بحران دامنگیر به‌خوبی و با سربلندی بیرون بیاید.

وی افزود:حضور بسیج در دل بحران‌ها از جمله سیل و زلزله و بحران‌ها هموراه آرامش‌بخشش قلوب مردم به‌خصوص مردم آسیب‌دیده بوده است که مصداق و نمونه‌های آن در سطح جامعه و کشور در طی 40ساله گذشته برای همه آحاد جامعه آشکار است.

انتهای خبر/