کدخبر: ۸۸۴۰۶
۲۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۷
چاپ

امام جمعه لنده مطرح کرد:

پیشرفت99درصدی فاز دوم بیمارستان لنده+تصاویر

امام جمعه لنده گفت: روز گذشته شاهد حادثه تلخ قتل یکی از جوانان بسیار خوب و مومن شهرستان لنده در یک مجلس عروسی بودیم که این رسم غلط تیراندازی باید با مشارکت همه مردم برداشته شود تا شاهد تکرار چنین حوادثی نباشیم.

به گزارش خبرلنده، حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به رعایت تقوای الهی گفت:سرزمین قلب ما باید معطوف از الطاف الهی باشد و دل های ما باید پیوند دهنده با امام زمان(عج) باشد.

وی گفت: عید بزرگ مذهبی شیعیان در ماه رجب است که ابتدای این ماه مصادف شده است با ولادت امام باقر(ع) است که اعیاد این ماه عزیز را به همه مومنان عزیز تبریک می گوییم.

امام جمعه لنده تصریح کرد: دوستی با اهل بیت(ع) را باید داشته باشیم و دشمنی با دشمنان دین را نیز باید داشته باشیم.

وی تاکیدکرد: برخی ها که تحت نفوذ عوامل مستقیم و غیرمستقیم ایادی امریکایی ها و اسرائیلی ها قرارگرفته اند و در ایران زندگی می‌کنند متأسفانه تمام جنایات آنان را تایید می کنند که مخالف خلق وخوی دینی است.

محمودی اصل گفت: مراسم معنوی اعتکاف امسال با حضور معتکفین در چندین مسجد شهرستان لنده معتکف خواهندشد.


وی گفت: انتخابات یک فرصت مهم برای مشارکت در تعیین سرنوشت خود است و باید همه برای تعالی این مهم تلاش کنند و مردم باید به سراغ برنامه ها و ایده های کاندیدا بروند و براساس ملاک ها و شاخصه ها فرد را انتخاب کنند.

امام جمعه لنده گفت: نماینده گان کنونی باید نسبت به عملکرد خود در چندسال نمایندگی مردم باید پاسخگو باشند و کاندیدا نیز باید به بیان برنامه ها بپردازند.

وی گفت: شورای نگهبان با تایید صلاحیت همه گروه ها و اقشار و جناح های سیاسی فرصت را برای مشارکت همگانی فراهم کرده است.

محمودی اصل تاکید کرد: نباید انتخابات مهم خبرگان رهبری را به فراموشی بسپاریم چرا که این مهم باید مورد تاکید همگان نیز قرار گیرد.


وی گفت: پروژه نا امن جلوه دادن کشور در همین حادثه تروریستی کرمان و نا امید کردن مردم بخشی از پازل و نقشه شوم دشمنان برای دلسرد کردن مردم در انتخابات است.


امام جمعه لنده گفت: سالروز شهادت فدائیان اسلام را که در سال ١٣٣۴توسط رژیم ننحوس پهلوی به شهادت رسیدند را گرامی می داریم چرا که همین خون ها بوده است که مسیر انقلاب اسلامی را تسهیل تر کرده است.

وی گفت: بیش از ١٠هزار نفر شهید در غزه نمونه ای جنایات اسرائیل وامریکا است و در تازه ترین اقدام شاهد حمله مستقیم امریکا و انگلیس و همپیمانانشان به یمن هستیم که از روز گذشته به دنبال انتقام گیری از ملت یمنی است که یهودیان را به ستوه آورد و امریکایی ها به دنبال جبران این شکست ها هستند.

خطیب جمعه لنده گفت: ٢۶دیماه سالروز فرار شاه از کشور را داریم که شاهد اعتماد شاه به امریکا بودیم که حتی به وی اجازه حضور در امریکا را هم ندادند تا اینکه به کشور مصر رفت و انجا از بین رفت.

وی افزود: امریکا بعد از این سال از حمایت های که از کشورهای مختلف داشته است امروز چگونه اوکران را جلو انداخته و هیچ حمایتی از آن ندارد.

وی افزود:حادثه تیراندازی در عروسی لنده در روز گذشته باعث قتل یکی از جوانان خیلی خوب این شهرستان شده است که حقیقتاً این حادثه تلخ و جانسوز باعث شد که بازهم شاهد چنین خطای راهبردی در مراسمات عزا وعروسی داریم که امیدواریم بزرگان طوایف نسبت به این مهم هرچه سریعتر اقدام کنند

انتهای خبر