کدخبر: ۸۸۵۰۷
۱۲ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۰
چاپ

به‌منظور حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت صورت گرفت:

اجرای پویش مهر علوی در شهرستان لنده

در راستای وظایف بنیاد علوی در محرومیت‌زدایی و توان‌افزایی مناطق تحت حمایت بنیاد علوی، پویش مهر علوی به همت بنیاد علوی و هم‌افزایی گروه‌های جهادی در شهرستان لنده برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرلنده» توجه به رفع نیازمندی‌های محرومان یکی از مهم‌ترین سیاست‌های بنیاد علوی است که امسال نیز در راستای حمایت از کودکان بی‌بضاعت با اجرای طرح پویش مهر علوی به‌منظور تأمین نیازمندی‌های لوازم‌التحریر دانش‌آموزان در روستاهای محروم لنده اجرایی شده است.

امام‌جمعه شهرستان لنده ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب اله لبنان و فرماندهان حاضر در حادثه اخیر جنوب لبنان و جمع کثیری از مردم مظلوم لبنان توسط رژیم غاصب صهیونیستی، به خدمات ارزشمند شهید سید حسن نصرالله و فرماندهان حزب اله لبنان به محور مقاومت اشاره نمودند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید هدایت محمودی اصل در ادامه با قدردانی از تلاش‌های خوب خانواده‌ها و معلمین گفت: توجه به تعلیم‌وتربیت یکی از مهم‌ترین اصول حاکم در سند تحول بنیادین در آموزش‌وپرورش است که نیازمند مشارکت خانواده‌ها است.

وی افزود: درس‌خواندن دانش‌آموزان به‌عنوان آینده‌سازان کشور عزیزمان ایران و احترام به والدین و معلمان از جمله وظایفی است که بر دوش همه‌دانش اموزان این خطه است.

در ادامه تسهیل گر برنامه‌هایی بنیاد علوی در شهرستان لنده گفت: پویش مهر علوی یکی از برنامه های راهبردی بنیادعلوی است.

صادق سیناپورتاکیدکرد: پویش مهر علوی در شهرستان لنده با هم افزایی گروه های جهادی انجمن جوانان لنده و شهید مطهری مال ملا به منظور کمک به دانش آموزان نیازمند در حال اجرا است.

وی تاکیدکرد:در این طرح در روستاهای محروم و کم برخوردار با اهدای بیش از  ۲۶۰ بسته لوازم تحریر برای دانش آموزان مستعد کم برخوردار دهک ۱ تا ۴ توسط بنیاد علوی تهیه و به این دانش آموزان اهدا می شود.

سیناپور گفت: ارزش ریالی این بسته ها بیش از 5میلیون ریال و جمعا 13میلیاردریال لوازم التحریر در شهرستان لنده توزیع شده است.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

 

پربیننده ترین