کدخبر: ۸۸۵۳۱
۲۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۵۴
چاپ

پیگیری سوژه‌های مردمی:

قطعی مکرر خطوط تلفن کلینیک شهید رضایی لنده

مسئولان کلینیک شهید رضایی و دبستان بنت‌الهدای شهرلنده خواستار پیگیری علت قطعی مکرر تلفن ثابت خود شده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرلنده» در ادامه پیگیری‌های سوژه‌های مردمی این بار مسئولان کلینیک شهید رضایی و دبستان بنت‌الهدای شهرلنده خواستار پیگیری علت قطعی مکرر تلفن ثابت خود شدند.

قطعی مکرر تلفن ثابت در کلینیک تخصصی شهید رضایی و دبستان دخترانه بنت‌الهدای و سمیه شهرلنده باعث اختلال در خدمات‌رسانی به شهروندان و دانش‌آموزان شده است.

مسئولان این کلینیک و دو دبستان خواستار پیگیری و تسریع در رفع مشکلات قطعی مکرر تلفن‌های این مرکز و مدارس شدند.

قطعی مکرر خطوط تلفن کلینیک شهید رضایی لنده

قطعی مکرر خطوط تلفن کلینیک شهید رضایی لنده

احمد رئیس زاده در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: متاسفانه حدود یک سال پیش پیمانکاری پیاده‌روی شهرداری اقدام به پاک‌سازی پیاده‌روهای خیابان شهید نوایی کرده است.

رئیس اداره مخابرات شهرستان لنده گفت: باتوجه‌به خاک‌برداری صورت‌گرفته و عدم اطلاع از محل پست مخابرات متاسفانه خطوط تلفن مرکز کلینیک تخصصی شهید رضایی و مدارس ابتدایی را به طور کامل قطع کرده است.

قطعی مکرر خطوط تلفن کلینیک شهید رضایی لنده

وی افزود: این مهم در چندین نوبت با اتصالات برقرار شده است که منتظر ساماندهی شهرداری برای پیاده‌رو بودیم که به طور کامل مشکل را حل کنیم.

رئیس زاده گفت: متاسفانه به دلیل تأخیرات صورت‌گرفته تا کنون شهرداری اقدامی برای ساماندهی پیاده‌رو صورت نداده و ما نیز منتظر بحث ساماندهی و جانمایی شبکه جدید در محل قطعی مکرر خطوط تلفن هستیم.

وی تأکید کرد: هم اکنون تمامی خطوط تلفن ثابت مرکز کلینیک تخصصی شهید رضایی و مدارس ابتدایی وصل است و مشکلی ندارند.

قطعی مکرر خطوط تلفن کلینیک شهید رضایی لنده

قطعی مکرر خطوط تلفن کلینیک شهید رضایی لنده

کورش محمدی در ادامه در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: در ابتدا از شهروندان به واسطه تأخیرات صورت‌گرفته عذرخواهی می‌کنیم.

عضو شورای شهرلنده گفت: متاسفانه پیمانکاری که قرار بود در بحث بهسازی معابر شهری به‌خصوص در خیابان شهید نوایی و حدفاصل کلینیک شهید رضایی تا جلوی دبستان شهید فتحی را ساماندهی کند که با مشکلاتی مواجه شد و عملاً کار زمین‌مانده است.

وی افزود: امیدواریم در جلسه شورای شهر با شهردار لنده این مهم در دستور کار قرار گیرد و مشکل این خیابان به‌خصوص پیاده‌روی دانش‌آموزان هرچه سریع‌تر ساماندهی شود.

انتهای خبر/