کدخبر: ۸۸۵۳۴
۲۲ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۳۶
چاپ

امام‌جمعه لنده مطرح کرد:

وعده صادق زمینه‌ساز افول رژیم صهیونیستی/اجرای رزمایش مهر ولایت در لنده+تصاویر

امام‌جمعه شهرستان لنده گفت: عملیات موشکی سپاه پاسداران در «وعده صادق ۲» مهر تأییدی بر افول رژیم صهیونیستی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» صبح امروز و در راستای اجرای رزمایش «مهر ولایت» صبح امروز شنبه 21مهرماه امام‌جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده و فرمانده انتظامی شهرستان در قالب تیم‌های مختلفی از مسئولان شهرستان لنده با حضور در منازل شهیدان با خانواده شهدای این شهرستان دیدار کردند.

در ابتدای این دیدارها فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لند در خصوص روند اجرای رزمایش «مهر ولایت» گفت: این رزمایش از هفته دفاع مقدس باهدف دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان بالای۷۵درصد اجرایی شده است.

روح‌الله ویسی گفت: در این رزمایش تیم‌های چندنفره به همراه یکی از پاسداران با حضور در منزل شهیدان شهرستان لنده ضمن بررسی مشکلات خانواده شهدا تابلوفرش منقش به تصاویر شهدا و هدایای نقدی به خانواده‌های معظم شهدا اهدا شده است.

در دیدار امروز نیز حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید هدایت محمودی‌اصل ضمن قدردانی از روند اجرای رزمایش «مهر ولایت» گفت: یکی از محاسن زیبای این طرح بحث سرکشی و دیدار هم‌زمان با خانواده‌های معظم شهدا و بررسی مشکلات آنان است که از ابتدای هفته دفاع مقدس شروع شده است.

امام‌جمعه شهرستان لنده گفت: عملیات موشکی سپاه پاسداران در «وعده صادق ۲» مهر تأییدی بر افول رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: متاسفانه برخی از کشورهای عربی و مسلمان  اراده‌ای مستحکم در حمایت از ملت مظلوم غزه و لبنان ندارند و در قبال تمام جنایت‌های رژیم صهیونیستی سکوت کردند.

محمودی اصل گفت: رژیم صهیونیستی هرچقدر تلاش کند که اخبار را سانسور کند، بدون شک به جایی نمی‌رسد و کاهش روحیه اجتماعی و موج معکوس این رژیم افول آنها را نشان می‌دهد.

تصاویر تکمیلی؛