کدخبر: ۸۸۵۴۱
۲۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۲
چاپ

رئیس بنیادشهید و امورایثارگران لنده خبرداد:

برگزاری اردوی یک روزه برای جانبازان بالا25درصد لنده ای+تصاویر

رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان لنده از برگزاری اردوی یک روزه برای جانبازان بالای 25درصد این شهرستان به مقصد امام زاده سید محمود(ع) در منطقه چاروسا خبرداد.

جهانشیر افراخته در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خبرلنده» با اشاره به برگزاری اردوی های زیارتی، فرهنگی، تفریحی جانبازان گفت: یکی از برنامه های مهم بنیاد شهید و امورایثاگران اجرای برنامه های زیارتی وتفریحی برای جانبازان و خانواده های شهدا است.

رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان لنده گفت:امروز و به منظور ارائه خدمات رفاهی، فرهنگی، بهداشتی و درمانی و ورزشی در قالب اردوی یک روزه به مقصد امام زاده سیدمحمود(ع)در منطقه چاروسا در خدمت جانبازان بالای 25درصد بودیم.

وی افزود: در این اردوی زیارتی،فرهنگی و تفریحی جانبازان علاوه بر اجرای برنامه های متنوع در کلاس های عقیدتی و فرهنگی نیز مشارکت داشتند.

حجت الاسلام سید محمود الهی نیا با قدردانی از تلاش های بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان لنده گفت: توجه به نیازهای روحی و روانی و همچنین تفریحات سالم جانبازان و خانواده های شهدا کار بسیار ارزشمندی است.

امام جمعه موقت شهرستان لنده گفت: قطعا اگر مجاهدت ها و ایثارگری این عزیزان جانباز و خانواده های معظم شهدا نبود امروز ما با بدترین مشکلات و گرفتاری ها باید دست و پنجه نرم می کردیم.

وی در ادامه گفت: دفاع مقدس ما سرشار از رشادت ها و حماسه آفرینی های رزمندگانی است که در میدان جهاد و شهادت مردانه ایستادگی کردن و حماسه ای ماندگار را در تاریخ ثبت کردند.

الهی نیا گفت: امروز نیز اگر خطری جمهوری اسلامی ایران را تهدید کند بدون شک سینه همان رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس در وهله اول برای دفاع از حریم ایران اسلامی سپر خواهد شد و مدافعین ایران خواهند بود.

وی افزود: توجه به نیازمندی های خانواده های معظم شهدا و جانبازان و خانواده های آنان یک امر لازم و ضروری است که تا به امروز نیز به درستی اجرایی شده است ولی انتظار داریم اگر مشکلی هست بر طرف شود.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

پربیننده ترین