کدخبر: ۸۸۵۴۲
۲۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۲۰
چاپ

اقامتی راحت با قیمتی مناسب برای زائرین کهگیلویه وبویراحمدی در مشهد مقدس+تصاویر

یکی از مجموعه هتل هایی که به نسبت خدمات برای زائرین مناسب تر است، هتل یاس دنا است که یکی از هتل‌هایی که درسطح شهر مشهد خدمات مطلوبی را به مسافران ارائه می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرلنده، وجود مقدس آستان مقدس علی بن موسی الرضا(ع)در مشهد مقدس و حضور گسترده ایرانیان و حتی شیعیان سراسر جهان برای زیارت امام هشتم شیعیان باعث شده سالانه میلیون ها نفر برای زیارت راهی این شهر شوند.

حجم عظیم زائرین در فصول مختلف سال باعث شده است تا اقامت ها و هتل های زیادی به منظور خدمات رسانی به زائرین در شهر ساخته شوند.

در این بین زائرين به دنبال اماکن‌ و هتل های مناسبی برای رفاه و آسایش هستند که علاوه امنیت از قیمت مناسبی نیز برخودار باشند.

یکی از مجموعه هتل هایی که به نسبت خدمات برای زائرین مناسب تر است، هتل یاس دنا است که یکی از هتل‌هایی که درسطح شهر مشهد خدمات مطلوبی را به مسافران ارائه می‌کند.

مجتمع یاس دنا دارای ۱۵ واحد آپارتمانی دوخوابه و مبله با ظرفیت بیش از ۱۲۰ نفر به اتاق‌های ۲ تخته، ۳ تخته و ۴ تخته دسته‌بندی می‌شوند.

این اتاق‌ها با فضایی جادار و ظرفیت مناسب امکاناتی همچون: کولر گازی، سیستم تهویه، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، آشپزخانه مجهز و تخت‌خواب‌های یک نفره و دونفره را در خود جای داد.

مجتمع یاس دنا دارای امکانات و خدماتی مانند رستوران، لاندری، سالن اجتماعات، تاکسی سرویس و… را در فضای خود ایجاد کرده تا مهمانان بتوانند در نهایت آرامش و آسایش اقامت خود را سپری نمایند.

در رستوران این مجتمع آموزشی و رفاهی انواع غذا‌های ایرانی با منوی انتخابی به مهمانان عرضه می‌شود که غذای آن از کیفیت مناسب برخوردار بوده و می‌توانند رضایت مشتریان را جلب کنند.

فاصله هتل یاس دنا تا حرم مطهر امام رضا(ع) با وسیله نقلیه حدود ۵ دقیقه و به صورت پیاده نزدیک ۲۰ دقیقه است.

این هتل زیبا در فاصله ۲دقیقه ای تا کلینیک تخصصی امام حسین(ع) سپاه است که دارای متخصص اطفال،زنان،ارتوپدی،داخلی،آسم و آلرژی و سایر تخصص ها است که فرصت مناسبی برای درمان نیز فراهم شده است.

دسترسی به خط بی آرتی ایستگاه۱۵خرداد و مترو در میدان۱۵خرداد و مجتمع‌های تجاری مختلف باعث شده است تا این مکان را به نسبت سایر هتل ها متمایز کرده است.

مجتمع یاس دنا به صورت آپارتمانی است که علاوه بر خدمات برای خانواده ها می تواند مکانی برای برگزاری دوره های آموزشی برای نهادها، ارگان ها و سازمان ها و بانک ها باشد چرا که دارای سالن آموزشی مجهز می باشد.

هتل یاس دنا در خیابان امام رضا (ع) امام رضا ۵۰ بعد از چهار راه دوم پلاک ۶۲ واقع شده‌است که علاوه بر کیفیت خوب و‌ایده‌آل این مجتمع، موقعیت مکانی مناسبی برای زائران است.

پربیننده ترین