کدخبر: ۶۸۸۴۷
۱۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۰۷
چاپ

به مناسبت روز خبرنگار انجام شد:

تجليل رئيس اداره آموزش وپرورش شهرستان لنده از خبرنگاران لنده اي +تصاوير

صبح امروز،به مناسبت روز خبرنگار آيين تجليل از اصحاب رسانه با حضور رئيس ومعاونين اداره آموزش وپرورش شهرستان لنده برگزار شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي خبر لنده ، صبح امروز،به مناسبت روز خبرنگار آيين تجليل از اصحاب رسانه با حضور رئيس ومعاونين اداره آموزش وپرورش شهرستان لنده برگزار شد.

سيد عيسي تقوي فرد در آيين تجليل از خبرنگاران شهرستان لنده ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيد محمود صارمي و گراميداشت روز خبرنگار اظهار كرد: كار خبرنگاران كاري است سخت و طاقت فرسا كه جز با عشق و علاقه امكان پذير نخواهد بود.

وي افزود: حضور خبرنگاران در عرصه اطلاع رساني و بيان واقعيات جامعه با شفاف سازي همراه با مستندات عاملي است براي ارزش نهادن بر كار خبرنگاري.

رئيس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده تصريح كرد: تجليل از خبرنگاران تنها يك تجليل از عملكرد فعاليتها نيست بلكه تجليل از فكر و انديشه و قلم خبرنگار است كه در راه تعالي و پيشرفت جامعه همراه با روشنگري كمك مي كند.

وي تاكيد كرد: خبرنگاران نبايد در انتشار خبر هاي خود گزينشي عمل كنند بلكه بايد با توجه به عملكرد خبري هر دستگاه به انتشار خبر بپردازند.

تقوي فرد اظهار كرد: مسئولان بايد خبرنگاران را بعنوان مشاوراني امين براي توسعه و پيشرفت برنامه هاي خود انتخاب كنند.

وي در ادامه به چند پيشنهاد جهت پيشرفت كاري خبرنگاران اشاره كرد و گفت: خبرنگاران هر چند ماهي با برگزاري نشست هاي خبري مديران را مجبور به پاسخگويي به سئولات خود و مطالبه عملكرد آنان وادار كنند ، انتشار اخبار مهم شهرستان در بسته هاي خبري و توزيع بين مسئولان شهرستان در جلسه شوراي اداري و ساير جلسات، تعامل با ادارات و نهاد ها جهت پوشش كامل برنامه هاي ادارات و گوش زد كردن مشكلات به مديران قبل از انتشارخبر از پيشنهاداتي است كه جهت بهبود كيفيت كار خبرنگاران ارائه مي گردد.

رئيس اداره آموزش وپرورش شهرستان لنده در پايان اظهار كرد: تعهد،بصیرت، دلسوزي، بیان حقائق، انتقاد منصفانه و سازنده، در نظر گرفتن مصلحت جامعه و نظام و پرهیز از منهیات دینی و اخلاقی،  بخشی از آرمانهای شهیدان والامقام عرصه اطلاع رسانی است.

در اين آيين تجليل خبرنگاران در فضاي كاملاً صميمي به بيان ديدگاه ها و نظرات خود پرداختند كه موانع و مشكلات سد راه اطلاع رساني مورد بحث و گفتگو قرار گرفت .

در پايان اين مراسم ضمن تجليل از خبرنگاران و مديران مسئول سايت هاي خبري شهرستان لنده از مسئول روابط عمومي اداره آموزش وپرورش شهرستان لنده نيز به همراه خبرنگاران با اهداء لوح و هدايايي تقدير به عمل آمد.

انتهاي پيام/م75

پربیننده ترین