کدخبر: ۷۴۰۲۶
۲۴ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۴۲
چاپ

رئیس ستاد کنگره سرداران و شهدای کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد / تصاویر

رئیس جدید ستاد کنگره سرداران و شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسمی با حضور فرمانده سپاه فتح و معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

به گزارش خبر لنده، آیین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید ستاد کنگره سرداران و شهدای کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده سپاه فتح، مسئولان استانی، فرمانده هان و مسئولین معاونت ها در سالن شهید شوشتری سپاه فتح استان برگزار شد.

 

در ابتدای این برنامه سرهنگ بزرگمهر نژاد" رئیس پیشین ستاد کنگره سرداران و شهدای استان از کسانی که در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کردند قدردانی کرد و  اظهار داشت: در سال 1382 ستاد کنگره استان تشکیل شد و در آن زمان هیچ گونه سند در خصوص شهدای استان در دست نداشتیم.

 

 

وی با بیان اینکه 52 عنوان کتاب در خصوص شهدا به چاپ رسید گفت:20 عنوان کتاب دیگر از زندگی و وصیت شهدای استان آماده چاپ است.

 

 بزرگمهر نژاد تصریح کرد: از شروع بکار کنگره یکهزار و 140 یادواره شهدا در استان با همکاری مسئولین و ادارات برگزار شد.

 

وی در پایان اظهارکرد: ما هرکار و قدمی که براداشتیم برای شهدا بود و خدا را شاکرم که دوران پاسداریم در خدمت کسانی بودم که جان خود را فدای انقلاب، وطن و رهبرشان کردند و از این سرزمین دفاع کردند.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم ضمن قدردانی و تشکر از زحمات سرهنگ بزرگمهر نژاد بیان کرد: این جایگاه مقدس است و هر کس در این جایگاه توفیق خدمت داشته باشد از تقدس این جایگاه بهره مند خواهد شد.

 

سردار یدالله بوعلی در ادامه افزود: ما جز محدود استان هایی هستیم که نتوانستند یادوراه استانی و ملی برگزار کنیم و باید همه تلاش کنیم که در سال جاری شاهد یادواره استانی در سطح ملی باشیم.

 

در این آئین سرهنگ نصیرزاده به عنوان رئیس جدید ستاد کنگره سرداران و شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات سرهنگ فتحعلی بزرگمهر نژاد رئیس پیشین تجلیل شد.

 

گفتنی است که سرهنگ نصیر زاده فرماندهی بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد، فرماندهی بسیج شهرستان بویراحمد و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سپاه فتح را در سوابق خود دارد.

 

منبع : پایگاه اطلاع رسانی سپاه فتح

انتهای پیام/