کدخبر: ۸۸۴۰۵
۲۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۳
چاپ

گزارش ویژه؛

چند راهکار موثر برای صرفه‌جویی آب در خانه

رئیس شبکه بهداشت و درمان لنده از پیشرفت 99درصدی فاز دوم بیمارستان ۳۲ تختخوابی این شهرستان خبرداد.

فریبرز یاوریان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»، با اشاره به آخرین وضعیت بیمارستان ۳۲ تختخوابی لنده گفت: با تلاش‌ها و پیگیری‌های خوب مسئولان شهرستانی و استانی امروز سرعت روند اجرای پروژه بیمارستان لنده به نسبت سایر بیمارستان‌های استان سرعت خیلی خوبی دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده گفت: باتوجه‌به حجم اجرای کار تا کنون این پروژه در فاز دوم با پیشرفت 99درصدی همراه است که فاز سوم آن نیز به مناقصه رفته است.

وی افزود: اجرای نمای بیرونی و تأسیسات و برق‌کشی این پروژه نیز در حال اجرا است که امیدواریم هرچه سریع‌تر فاز دوم به اتمام برسد و فاز سوم اجرایی شود.

یاوریان گفت: امیدواریم با تأمین اعتبار ۱ هزارمیلیاردریالی سفر ریاست‌جمهوری به استان بتوانیم شاهد راه‌اندازی و بهره‌برداری از بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان لنده در یکی دو سال آینده باشیم.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

پیشرفت99درصدی فاز دوم بیمارستان لندهپیشرفت99درصدی فاز دوم بیمارستان لندهپیشرفت99درصدی فاز دوم بیمارستان لندهپیشرفت99درصدی فاز دوم بیمارستان لندهپیشرفت99درصدی فاز دوم بیمارستان لندهپیشرفت99درصدی فاز دوم بیمارستان لندهپیشرفت99درصدی فاز دوم بیمارستان لندهپیشرفت99درصدی فاز دوم بیمارستان لندهپیشرفت99درصدی فاز دوم بیمارستان لنده