کدخبر: ۷۷۹۹۴
۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۹
چاپ

نماینده معلولان شهرستان لنده:

اشک معاون فرماندار لنده برای مادریک معلول در روزبارانی

نماینده معلولان شهرستان لنده گفت: مشکلات جامعه معلولان آنقدر زیاد است که قابل توصیف نیست ولی اشتغال و نگاه آغشته به ترحم از سوی مردم ومسوولان از مهمترین مشکلات معلولان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده،عبدالنبی زارعی نماینده معلولان شهرستان لنده در همایش روز جهانی معلولان که در سالن اجتماعات خدیجه کبری(س) شهر لنده برگزارشد ضمن ابراز گلایه از عدم اجرای قانون به کارگیری معلولان در ادارات اظهارکرد: علی رغم تاکیدات مجلس و اجرای قانون به کاگیری 3درصد از معلولان در ادارات و نهاد ها متاسفانه هیچ گونه همکاری در این خصوص از طرف ادارات و نهادها صورت نمی گیرد.

وی افزود: بیش از 3 /1درصد معلولان را کودکان تشکیل می دهند که ناشی از عدم پیشگیری از معلولیت ها و ازدواج های فامیلی است.

نماینده معلولان شهرستان لنده تصریح کرد: برابر آمارها بیش از سه میلیون نفر از معلولان در وضعیت شدید قرار دارند که نیازمند حمایت بیشتر مسوولان و مردم اند.

وی تاکید کرد: هر انسانی در زندگی فراز ونشیب های بسیاری را پشت سر می گذارد که شاید بارها و بارها شکست را تجربه کرده باشد و از نو شروع کرده باشد.

زارعی گفت: مشکلات جامعه معلولان آنقدر زیاد است که قابل توصیف نیست ولی  اشتغال و نگاه آغشته به ترحم از سوی مردم ومسوولان از مهمترین مشکلات معلولان است.

وی یادآورشد: دولت باید برای حل مشکل اشتغال معلولان با توجه به 3درصد سهمیه اشتغال در ادارات و نهادها اقدام کند.

نماینده معلولان شهرستان لنده گفت: متاسفانه وضعیت معابر و خیابان های شهر به گونه ای نیست که معلولین به راحتی بتوانند تردد نمایند و این برای رسیدن به شهری آرمانی یک نقص بزرگ است.

انتهای پیام/م75