کدخبر: ۷۸۱۲۲
۳۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۸
چاپ

شب یلدا در گیر و دار گرانی بازارکهگیلویه و بویراحمد/ هنداونه و تنقلات با قیمت چندهزارتومانی و جیب خالی مردم

بخشدار مرکزی لنده از عملکرد ضعیف پیمانکار شرکت آب وفاضلاب روستایی شهرستان لنده در عدم تکمیل پروژه اصلاح و توسعه شبکه روستای ایدنک گلایه کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، عادل مرادی بخشدار مرکزی لنده در جلسه کمیته مدیریت بحران شهرستان لنده ضمن تقدیر از زحمات شهرداری لنده  و اداره راه وشهرسازی شهرستان لنده اظهارکرد: در هنگام بروز حوادث ستاد حوادث غیرمترقبه و مدیریت بحران شهرستان با استفاده از تجهیزات و امکانات شهرداری و اداره راه وشهرسازی لنده توانسته است خیلی از بحران ها و حوادث غیرمترقبه این بخش را مدیریت نمایید.

وی افزود: ساماندهی و بهبود وضعیت راه های روستایی و استحکام بخشی ابنیه های فنی از مهمترین وظایف اداره راه و شهرسازی در هنگام بارندگی و بحران در سطح شهرستان است.

بخشدار مرکزی لنده تصریح کرد: دره استاد دره روستای ایدنک علی رغم داشتن منابع اعتباری و درصد خوب پیشرفت کار متاسفانه از سوی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری رها شده که انتظار می رود باتوجه به بارندگی های در پیش رو و طغیان رودخانه ها احتمال تخریب دوباره استاد دره در فصل زمستان چندان دور از انتظار نیست.

وی تاکید کرد: شرکت آب وفاضلاب روستایی شهرستان لنده حدود پنج ماه است که عملیات اصلاح و توسعه شبکه روستایی خود را در روستای ایدنک آغاز نموده است و دراین مدت نه تنها آب روستا وصل نشد بلکه کنده کاری و حفاری های صورت گرفته در سطح روستا مانعی بزرگ برای آسفالت خیابان ها و کوچه های این روستا شده است.

مرادی از عملکرد ضعیف پیمانکار شرکت آب وفاضلاب روستایی شهرستان لنده در عدم تکمیل پروژه اصلاح و توسعه شبکه روستای ایدنک گلایه کرد.

بخشدار مرکزی لنده ضمن اشاره به تاثیر برگزاری دوره های آموزشی در خصوص مدیریت بحران و شیوه های مقابله با آن اظهارکرد:آموزش همواره می تواند نقش کلیدی در حل خیلی از بحران ها داشته باشد و باهماهنگی صورت گرفته با جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه آمادگی برگزاری دوره های مختلف برای مقابله با بحران ها و آموزش های اولیه امداد و نجات در سراسر شهرستان فراهم می باشد.

وی در ادامه خطاب به دهیاران گفت: دهیاران در صورت مشاهده هرگونه حوادث غیرمترقبه و سیلاب در سطح روستا باید سریعاً با بخشداری و فرمانداری تماس برقرارکنند تا تصمیمات لازم در کمیته مدیریت بحران اتخاذ شود.

انتهای پیام/م75