کدخبر: ۷۸۷۴۸
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۰
چاپ

بازدید دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده از سه شنبه بازار شهرلنده +تصاویر

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده عصر امروز به طور سرزده از سه شنبه بازار شهرلنده بازدید کرد.

عبدالله سعادتیان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده در بازدید از سه شنبه بازار شهرلنده در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده اظهارکرد:باتوجه به گزارش های رسیده  لازم دیدم در راستای پیشگیری از وقوع جرم از نزدیک این مکان پرتجمع را مورد ارزیابی و بازدید قرار دهیم.
وی افزود: ساماندهی و نظارت بیشتر بر سه شنبه بازار شهرلنده یکی از مهمترین وظایف شهرداری در راستای ارائه خدمات مناسب تر به مردم می باشد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده تصریح کرد: شهرداری می بایست نسبت به شناسنامه دار کردن فروشندگان حاضر در سه شنبه بازار با گرفتن مشخصات کامل به همراه شماره های تماس آنان جهت پیشگیری از جرائم اقدام نماید.

وی ضمن هشدار به مسئولان حوزه بهداشت و درمان این شهرستان تصریح کرد: مواد غذایی فسادپذیر یکی از مهمترین خطرات و تهدیداتی هستند که جان شهروندان را به مخاطره می اندازند و از این رو مسئولان و کارشناسان حوزه بهداشت درمان شهرستان لنده می بایست نظارت بیشتری بر اقلام توزیعی در سه شنبه بازار داشته باشند چرا که امرار معاش عده ای نباید امنیت مردم را به خطر اندازد.
سعادتیان تاکید کرد: شهروندان نیز در هنگام خرید کالاحتماً به تاریخ تولید و انقضای کالا توجه و دقت لازم را داشته باشند تا خدای ناکرده با مسمومیت مواد غذایی روبرو نشوند.

این مقام قضایی اظهارکرد: مشخص نمودن حریم فروش و داد ستد کالا باید به گونه ای باشد که هم فروشندگان و هم شهروندان در هنگام خرید و فروش بتوانند به راحتی مایحتاج خود را تهیه نمایند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده ضمن هشدار به فروشندگانی که اقدام به فروش موادغذایی بصورت روباز می کنند گفت: فروشندگانی که در معابر عمومی  به خصوص سه شنبه بازار اقدام به عرضه موادغذایی به صورت روباز می نمایند باید خوب توجه کنند که رعایت نکات بهداشتی با توجه به گرد وخاک عابران با کشیدن سفلن برروی مواد غذایی خود از آلوده شدن مواد غذایی جلوگیری کنند.

این مقام قضایی ضمن هشدار به شهروندان اظهارکرد: باتوجه به مسمومیت های موادغذایی لازم است شهروندان حتی الامکان  از خرید موادغذایی روباز در معابرعمومی خودداری نمایند.
انتهای پیام/م75