کدخبر: ۸۱۱۲۴
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۵۵
چاپ

فرماندار شهرستان لنده خبر داد:

سهم 130میلیاردریالی شهرستان لنده از اعتبارات مختلف استانی

سهم 130میلیاردریالی شهرستان لنده از اعتبارات مختلف استانی

فرماندار شهرستان لنده از رشد60درصدی اعتبارات و سهم 130میلیاردریالی شهرستان لنده از اعتبارات استانی، ملی، ماده 180ونفت خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده،محمد مرادی فرماندار شهرستان لنده در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان لنده ضمن اشاره به رشد 60درصدی اعتبارات شهرستان لنده از محل ماده180، استانی،ملی و نفت در سال95 نسبت به سال94خبرداد.

وی افزود: مهمترین عامل در جذب اعتبارات مختلف از سوی ادارت داشتن برنامه منظم و پیگیری ردیف اعتبارات از سوی مرکز استان است.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: یکی از عوامل اصلی خرد کردن اعتبارات تعداد زیاد پروژه ها در سطح شهرستان لنده است که همین امر نیز باعث شد که اعتبارات ریز به ریز به پروژه های تخصیص یابد.

وی تاکید کرد: هرچند در شاخص های اعتباری پیشرفت های خوبی داشته ایم ولی به دلیل خرد شدن اعتبارات چندان قابل ملاحضه نخواهند بود.

مرادی اظهارکرد: برخی ادارات در جذب اعتبارات استانی و متمرکز خیلی خوب عمل کردند ولی متاسفانه برخی دیگر از ادارات در تلاش برای حقوق حقه خویش عاجز ماندند و کمترین سهم اعتبارات را دریافت کردند.

رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان لنده گفت: قدرت چانه زنی یک مدیر باید در حوزه اداره کل خود باشد نه در میان ادارات شهرستان و همین امر است که در جذب خیلی از اعتبارات استانی مظلوم مانده ایم.

وی به مطالبات پیمانکاران در حوزه راه های روستایی اشاره کرد وگفت: بیش از ده میلیارد ریال مطالبات یکی از پیمانکاران آسفالت راه های روستایی داشتیم که متاسفانه به دلیل کمبوداعتبارات قادر به تامین اعتبار برای پرداخت مطالبات وی نبوده ایم.

فرماندار شهرستان لنده خطاب به مسئولان شهرستان گفت: انتظار داریم مسئولان از حداقل اعتبارات حداکثر تلاش خود را برای پرداخت مطالبات پیمانکاران و اتمام پروژه ها به کار ببندند.

مرادی  اظهارکرد: از محل اعتبارات ذکر شده بیش از 130 میلیارد ریال اعتبار به شهرستان لنده اختصاص یافته که در حوزه‌ها و سرفصل‌های مختلف با توجه به شاخصه‌های موجود تقسیم شده است.

انتهای پیام/م75