کدخبر: ۸۱۹۳۱
۱۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۹
چاپ

وقتی اموال عمومی طعمه حریق جهل افراد شخصی می شود:

آتش زدن بخشی از اموال اداره ورزش وجوانان شهرستان لنده+تصاویر

بخشی از اموال اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده طعمه حریق جهل افراد نامعلومی شده است که دودآن به چشم همه ورزشکاران رفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، ورزش در دین اسلام از مهمترین و بهترین جایگاه به دلیل نقش تاثیرگذار آن بر سلامت جسم و روح است که از سوی بزرگان نیز همواره بر انجام آن تاکیدشده است.

ورزش شهرستان لنده در این سالها علی رغم همه بی مهری ها و کمبود اعتبارات استانی از رشد خیلی خوبی در رشته های مختلف ورزشی برخوردار بوده است که مرهون تلاش های ورزشکاران، مربیان، ورزش دوستان و مسئولانی است که دل به خدمت به جوانان سپرده اند.

هرچند تلاش های زیادی برای توسعه ورزش و امکانات و تجهیزات ورزشی در این سالها صورت گرفت ولی عمق محرومیت و کمبود سالن های ورزشی باعث شد همین خیرالموجودین نیز حفظ شود.

امروز صبح در حالی که عده ای از جوانان تمرین در سالن هندبال را داشتند شاهد شعله های آتش در سالن ورزشی و در آتش سوختن دستگاه بالابری بوده اند که تنها دستگاه بالابر شهرستان لنده بود.

جمشید آبسوارن رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده ضمن اظهار تاسف از این اقدام ناپسند اظهارکرد: متاسفانه چنین اقداماتی در ورزش سم کشنده ای است که به واسطه جهل و نادانی عده ای سودجو اتفاق می افتد.

وی افزود: علت و یا علل آتش سوزی مشخص نسیت ولی ماموران نیروی انتظامی و مقام قضایی در جریان امور قرارگرفته و پرونده در دست بررسی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده تصریح کرد: سالن هندبال وفوتسال بر اساس مزایده به بخش خصوصی واگذار شده است و تمام تجهیزات و امکانات نیز تحویل بخش خصوصی است ولی این اقدام در حوزه ورزش غیرقابل اغماض است.

وی تاکیدکرد: از نیروی انتظامی، پلیس آگاهی و مراجع قضایی شهرستان لنده تقاضاداریم به طور ویژه نسبت به شناسائی  عامل ویا عاملین این حادثه اقدام و آنان را برابر قوانین و مقررات مجازات نمایند.

آبسواران اظهارکرد: در این حادثه بیش از 400میلیون ریال به دستگاه بالابر و کف پوش سالن ورزشی خسارت وارد شده است که به طور تعمدی بوده است.

یقیناً چنین اقداماتی نه تنها باعث واردنمودن خسارت به بیت المال است بلکه باعث تضعیف فضای فرهنگی شهر می باشد که انتظار می رود دادستان محترم شهرستان لنده به طور ویژه به این رسیدگی و با عاملان برخورد قاطعی صورت گیرد تا درس عبرتی برای دیگران شود.

انتهای پیام/م75