کدخبر: ۸۳۰۶۸
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۰
چاپ

فرماندار شهرستان لنده:

اعتراض مدیرجهادکشاورزی لنده از واگذاری تسهیلات بخش کشاورزی به سایر حوزه ها

فرماندار شهرستان لنده از آغاز مکاتبات اداری با مسئولان استانی و کشوری برای شروع به کار عملیات اکتشاف نفت کوه سیاه بعد از 14 سال توقف خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، دارا کریمی نژاد در جلسه شورای اداری شهرستان لنده ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) اظهارکرد: خوشبختانه امروز دنیای فضای مجازی باعث کاهش میزان فاصله های شده است.

وی افزود: مهمترین وظیفه مسئولان به عنوان مجری قوه مجریه بحث جذب، ساماندهی و هزینه درست اعتبارات به شکل درست و حسابی با استفاده از محدویت ها است.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: بیش از 14 سال از اکتشاف نفت کوه سیاه می گذرد که جدیداً مکاتباتی به مسئولان استانی و ملی جهت شروع به کار عملیات اکتشاف صورت گرفته است که انتظار داریم نماینده شهرستان که خود عضو کمیسیون انرژی مجلس است پیگیری های لازم را در این خصوص داشته باشند.

وی تاکیدکرد: مدیران شهرستان لنده تنها مدیرانی در سطح استان هستند که 100درصد اعتبارات را در سطح ادارات استان جذب کرده اند که نشان از توانمندی این افراد است.

کریمی نژاد اظهارکرد:پل تراب یکی از مهمترین پروژه های این شهرستان است که دل مردم این شهرستان از عدم تکمیل پل تراب لرزان است و امیدوارایم با تکمیل این پل قدم هایمان در پل صراط نلرزد.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده گفت: جاده سرکمر واقع در روستای مونه با داشتن بیش از 100هکتار زمین کشاورزی و طبیعتی بکر برای گردشگری فرصتی برای سرمایه گذاری است که نیازمند احداث جاده است.

وی خطاب به هاشمی پور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در  این سال ها از معادن فسفات، گچ طبی و سایر معادن و ظرفیت های معدنی و گردشگری این شهرستان به درستی استفاده نشده است.

کریمی نژاد اظهارکرد: لازم است از مدیران کل آب و فاضلاب شهری و روستایی، بهزیستی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، گاز، کشاورزی و امور عشایری استان به دلیل حمایت های بی شائبه خود از مردم لنده با ارائه بهترین خدمات خود قدردانی می کنیم.

فرماندار شهرستان لنده به پل موگر اشاره کرد وگفت: با تکمیل پل موگر می توان بیش از 150هکتار زمین کشاورزی را به کشت برنج اختصاص داد که علاه بر رفع مشکل راه می توان به بزرگترین قطب صادرات برنج در منطقه نیز تبدیل شویم.

انتهای پیام/م75