کدخبر: ۸۳۱۸۳
۰۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۲
چاپ

در مراسم تودیع شورای اسلامی شهر لنده مطرح شد:

فقر سلیقه ای مهمترین چالش در شهرها و روستاها است/دوران سردادن شعار گذشته است

عضو شورای اسلامی شهر لنده گفت: شورای اسلامی شهر لنده هیچگونه مصوبه@ای در راستای افزایش تعرفه آب‌بها در سطح شهر لنده نداشته است.

به گزارش خبرلنده به نقل ازخبرگزاری فارس از لنده، البرز محمدخانی در مراسم تودیع اعضای شورای اسلامی با تقدیر از مردم شهر لنده به نگاه تخصصی در انتخاب شهردار اشاره و گفت: فعالیت‌های خود را در دو حوزه شهرداری و پیگیری مشکلات شهرستان شروع کردیم.

وی افزود: با توجه به آشنایی با مشکلات مردم و در راستای کاهش مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم  20 درصد تخفیف عوارض ساختمان که باید در اختیار اعضای شورای قرار می‌گرفت را نپذیرفتیم و از دریافت آن امتناع ورزیدیم.

عضو شورای اسلامی شهر لنده به اهداف خود در کنار توسعه فضای سبز اشاره و تصریح کرد: توسعه نیروی انسانی، خروج از بن بست با توسعه راه‌های ارتباطی و اشتغالزایی با تلاش برای حضور بنیاد مستضعفان در شهرستان از جمله اهداف شورای اسلامی دوره چهارم در شهر لنده بوده است.

محمدخانی به ناکامی شورای در زمینه اشتغالزایی و توسعه نیروی انسانی اشاره و یادآور شد: کارشکنی ما و مردم و مسؤولان اجازه نداد در این حوزه موفقیت چشمگیری عاید ما شود.

وی در ادامه به شایعات در خصوص حقوق‌های میلیونی اعضای شورای اسلامی شهر لنده اشاره و گفت: سالانه 32 میلیون تومان برای 5 نفر یعنی چیزی قریب به 550 هزار تومان در ماه برای هر عضو شورای در نظر گرفته شده است.

عضو شورای اسلامی دوره چهارم شهر لنده به قضاوتهای غیر منصفانه به هزینه‌های مسافرتی اعضای شورا گفت: با وجود اینکه شورای کم هزینه‌ای بودیم در بسیاری از اوقات و مسافرت‌ها با مشکلات مالی هم رو به رو می‌شدیم و در این مسافرتها هیچگاه درخواست شخصی از مسؤولان نداشته و مطرح نکردیم.

محمدخانی به ادعای آبفای شهری در خصوص مصوبه شورای اسلامی شهر برای تبصره 3 و ماده 7 افزایش آب بها اشاره و گفت: شورای شهر لنده هیچ مصوبه‌ای در این خصوص نداشته است.

انتهای پیام/