کدخبر: ۸۴۰۷۲
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۴
چاپ

پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز

رئیس شبکه بهداشت و درمان لنده در پیامی عید نوروز را به همه ایرانیان تبریک گفت.

به گزارش خبرلنده، امرالله خانی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده  در پیام تبریکی فرا رسیدن ایام نوروز را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر می باشد:

یا مقلب القلوب و الابصار  یا مدبر اللیل و النهار  یا محول الحول و الاحوال  حول حالنا الی احسن الحال

نوروز باستانی کهن ترین جشن گیتی و رشته پیوند نسل های گذشته و حال است که با آموزه های اسلامی تحکیم یافته و همواره بازگشت به زیبائی و خوبی را برای اقوام و فرهنگ های مختلف این مرز و بوم به ارمغان آورده است.

خداوند مهربان و بزرگ را سپاسگزاریم در سالی که توسط رهبر حکیم و فرزانه انقلاب به سال «اقتصاد مقاومتی،تولید و  اشتغال» نام گذاری گردید، شبکه بهداشت و درمان لنده توانست با کوششی فزاينده برای رسیدن به اهداف عالیه خود در جهت سیاست های توسعه سلامت و  خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان لنده  گام های بلندی بردارد و به موفقیت های چشمگیری دست یابد.

استقلال کلینک متخصصان و مرکز فوریت های پزشکی، خرید  تجهیزات پیشرفته پزشکی و آزمایشگاهی، ثبت خدمات بصورت تمام الکترونیک در سامانه های بهداشتی، کلنگ زنی ساختمان پایگاه شماره یک و راه اندازی پایگاه شماره 2، راه اندازی پروژه های نیمه تمام و... خدمات نمونه ای از دستاوردهای درخشانی است که در سال 1396 به لطف خدای متعال و همت همکارانم در دانشگاه علوم پزشکی در دومین سال استقلال شبکه رقم خورده است.

برخود لازم می دانم از زحمات و  همکاری مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان، همکاران پرتلاش مجموعه ی شبکه بهداشت و درمان لنده و همه همشهریان عزیز در سال 1396 قدردانی نموده و از خداوند متعال، سالی سرشار از بهروزی و موفقّیت و ایّامی نیک و پربار را برای همکاران و همشهریان آرزومندم .امیدوارم سال 1397، با انسجام کاری بیشتر و همدلی و همفکری و هم افزائی به اهداف متعالی نظام سلامت در راستای تامين، و پیشبرد برنامه در پیش رو بتوانیم خدمات ارزشمندانه تری که حق مردم شریف و ولایتمدارمان هست دست یابیم.
من و همکارانم جهت تحقق اهداف و برنامه های خوبی که در پیش رو هست نیازمند همکاری و دعای شما بزرگواران خواهیم بود.
با آرزوی سالی پر از موفقیت، بهروزی و شادکامی
مهندس امراله خانی
مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده