کدخبر: ۸۴۲۰۴
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۱
چاپ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

افتتاح ساختمان داروخانه شبانه روزی خیر ساز در شهرستان لنده+تصاویر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از تصویب اعتبار 30میلیارد ریالی جهت اجرای فاز اول بیمارستان 32تختخوابی شهرستان لنده در سال جاری خبرداد.

به گزارش خبرلنده، اورنگ ایلامی در گفت و گو با خبرنگاران، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت هفته سلامت به اجرای برنامه های مختلف در طول هفته سلامت در سراسر شهرستان های استان اشاره کرد و گفت: در طول هفته سلامت در سطح استان و شهرستان های مختلف شاهد اجرای برنامه های مختلف به خصوص افتتاح چندین پروژه مهم در حوزه بهداشت و درمان بوده و خواهیم بود.

وی افزود: شهرستان لنده از جمله شهرستان های است که در زمینه های مختلف باید مورد توجه ویژه قرارگیرد که در همین راستا نیز خدمات خیلی خوبی در طول چند سال گذشته به خصوص سال96صورت گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: با پیگیرهای مستمر مسئولان شهرستانی و استان و همکاری خیلی خوب نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده بحث احداث بیمارستان 32تختخوابی شهرستان لنده با حمایت ویژه مسئولان حوزه وزارت بهداشت به تائید رسیده است.

وی تاکیدکرد: اعتبار فاز اول احداث بیمارستان 32تختخوابی شهرستان لنده 30میلیارد ریال می باشد که با رایزنی های صورت گرفته با مسئولان بنیاد برکت به دنبال تامین سایر منابع مالی از سوی بنیاد می باشیم.

ایلامی اظهارکرد: با احداث این بیمارستان بخش زیادی از مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان لنده با توجه به امکانات و تجهیزات این بیمارستان ها مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام