کدخبر: ۸۴۴۸۸
۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۰۶
چاپ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده:

کبمود نیروی انسانی در بهزیستی یک خلاً اساسی در ارائه خدمت به معلولان است/قدردانی از زحمات بهزیستی لنده+تصاویر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده گفت: امروز دشمن به نفوذ و بسترسازی در فضای مجازی به دنبال تغییر سبک زندگی تک تک خانواده های اصیل و متدین ایرانی است.

به گزارش خبرلنده، سرگرد اسفندیار مختاری در جمع فعالان حوزه فضای مجازی شهرستان لنده با تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و دهه کرامت به نقش فضای مجازی در جامعه گفت: امروز این فضای ابزاری هوشمند و دقیق است که باید به درستی از آن استفاده کرد چرا که به تعبیر مقام معظم رهبری این فضا قتلگاهی است برای جوانان که باید از آن مراقبت کرد.

وی افزود: امروز دشمن به نفوذ و بسترسازی در این فضا به دنبال تغییر سبک زندگی تک تک خانواده های اصیل و متدین ایرانی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده تصریح کرد: امروز وظیفه و رسالت ما به عنوان یک بسیجی در این فضا دو چندان است و همه باید به تعبیر مقام معظم رهبری دشمن را از این فضا برانیم و بتارانیم.

وی تاکیدکرد: مهمترین هدف دشمن از نفوذ گسترده در فضای مجازی به خصوص شبکه های اجتماعی ایجاد یاس و ناامیدی مردم از نظام، نفاق و شکاف بین مردم و مسئولان است.

مختاری خاطرنشان کرد: ایجاد بصیریت افزایی، آموزش چگونگی استفاده از این فضا و چگونگی مقابله با توطئه های دشمن در فضای مجازی از مهمترین مواردی است که بسیجیان ما باید با بصیرت و توانمند همانند هشت سال دفاع مقدس به خاکریزهای مجازی دشمن بزند و اهداف و مقاصد آنان را در این فضا یکی یکی منهدم سازند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده تاکیدکرد: آن کسانی که در فضاهای مجازی اقدام به انتشار برخی تصاویر و فیلم های خصوصی خود می کند باید مراقب دسیسه های افراد سود جو از اطلاعات و فیلم های شخصی خود باشند چرا که سوء استفاده از این تصاویر منجر به اخاذی و خدای ناکرده برخی اتفاقات ناگوار در زندگی خواهدشد.

 انتهای پیام