کدخبر: ۸۷۱۴۶
۱۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۵
چاپ

شهردار منتخب شورای اسلامی لنده تایید نشد

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: امروز امنیت به عنوان یک نقطه امید بخش و درخواست جامعه است که همه باید برای رسیدن به آن تلاش کنیم.

سرهنگ دیماز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبرلنده، با اشاره به ضرورت امید بخشی به جامعه گفت: امروز امنیت به عنوان یک نقطه امید بخش به جامعه است که همه باید برای این امید بخشی تلاش کنیم.

 

وی افزود: اقداماتی در که مجموعه نیروی انتظامی در حال اجرا است در بحث امید آفرینی به مردم است که مهمترین آن تامین امینت فراگیر است که از وظایف ذاتی نیروی انتظامی است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: تامین امینت در زمینه های مختلف در جامعه می تواند در حوزه مسائل امنیتی، ترافیکی، آموزشی و پیشگیری و انتظام بخشی به وضعیت مسائلی که زمینه ساز نا امنی هستند مبارزه و برخورد قاطعی نیز با متخلفین خواهیم داشت.

 

دیماز تاکیدکرد:تمام اقدامات مجموعه نیروی انتظامی در راستای امید بخشی به جامعه است چرا که مردم امید دارند که باید با امنیت زندگی کنند و نیروی انتظامی نیز باید تامین امینت کند.

 

وی گفت: امروز مردم معتقد هستند که خدمت نیروی انتظامی به اقشار مختلف در راستای ارتقای امنیت عمومی است و کارکنان ما نیز برای تعالی این مهم در حال تلاش هستند و برای آینده مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.