کدخبر: ۸۷۴۸۰
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۳:۵۳
چاپ

بهره گیری از فضای مجازی برای تبیین مکتب امام خمینی (ره)

فرماندار شهرستان لنده با اشاره به اینکه پیشرفت های ایران اسلامی عامل مهمی در عقب نشینی دشمن از مواضع خود است گفت: جهان بینی توحیدی مهمترین عامل دشمنی غرب بر علیه ایران است.

به گزارش خبرلنده، جلال دانش فرماندار شهرستان لنده در مصاحبه با خبرنگار صبح زاگرس در خوصص مقایسه ایران اسلامی با رژیم پهلوی و دست آوردهای انقلاب اسلامی ایران،  گفت: ایران اسلامی در زمان پهلوی در تمامی ابعاد سیاسی اقتصادی و دیگر موارد وابستگی شدیدی به کشور آمریکا داشته و به واسطه همین وابستگی، شاهد پیشرفت وآبادنی خاصی در کشور نبوده ایم.

 

 

فرماندار لنده افزود : مهمترین دستاورد و هدیه انقلاب اسلامی ایران نه تنها به ملت ایران بلکه همه ملتهای آزادی خواه دنیا ، یادآوری هویت ملی آنها بوده که با پرداختن به این مسئله بزرگترین تقابل با غرب را آغاز کرده بود.

 

 

دانش ادامه داد : مهمترین دلیل دشمنی غرب با ملت ایران اسلامی،جهان بینی توحیدی مبتنی بر احکام اسلامی است چرا که این جهان بینی توحیدی انسان انقلابی را شکل می دهد. 

 

 

نماینده ارشد دولت در شهرستان لنده در خصوص شرایط نظامی ایران اسلامی در زمان پهلوی گفت : ما در بحث نظامی در دوران قبل از انقلاب یک رژیم کاملا وابسته، بدون هیچ اراده ای در بحث تولید بوده ایم و در جنگ ۸سال دفاع مقدس به به مشکلات زیادی مواجه شده ایم، اما امروزه ایران اسلامی باتکیه برتوان داخلی و جوانان برگرفته از نهضت حسینی و تفکرات امام راحل، یک قدرت جهانی است و این مایه افتخار ملت ما است.

 

 

وی در ادامه گفت : نتیجه تفکر حضرت امام خمینی (ره) شکل گیری گروه های زیادی همچون حزب الله لبنان، حشد شعبی ،و‌ میلیونها شیعه در سراسر جهان است و‌محور همه این موارد، جمهوری اسلامی ایران است و این نشان از قدرت و استقلال جمهوری اسلامی ایران نسبت به گذشته خود دارد.

 

 

فرماندار لنده اظهار داشت : انقلاب اسلامی ایران یک انگیزه جدید در تمام دنیا ایجاد کرده است و‌ به همین علت دشمن به شدت از به وقوع پیوستن و الگو قرار  دادن این موضوع توسط کشورها، واهمه و ترس دارد و تمام توان خود را چه در عرصه نظامی و اقتصادی و چه در جنگ نرم برای شکست ایران اسلامی به کار گرفته است.

 

دانش اظهار داشت :انرژی هسته ای یک مقوله بسیار مهم در هر کشور است و ایران اسلامی در زمینه علم هسته ای تا جایی پیشرفت داشته است که دشمن مجبور به عقب نشینی از مواضع خود شده است و این نشانه ای دیگر از پیشرفت و اقتدار و استقلال جمهوری اسلامی ایران به نسبت رژیم وابسته به پهلوی دارد.

 

وی در خصوص پیشرفت های علمی ایران اسلامی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز گفت : ما در گذشته برای درمان هموطنان خود مجبور به وارد کردن پزشک هندی و دیگر کشورها بوده ایم اما امروزه در خیلی از علوم همچون علم نانو سرآمد هستیم و اینها میسر نمیشد مگر با تفکر انقلابی . 

 

 

فرماندار لنده در خصوص صنعت هوافضا و‌پیشرفتهای ایران اسلامی گفت :ما در زمینه هوا فضا پیشرفت های بسیار چشمگیری داشته ایم و‌ امروزه ما جزو معدود کشورهایی هستیم که در مدار باشگاه فضایی جهان قرار گرفته ایم و این پیشرفت ها در زمان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی حتی قابل فکرکردن هم نبود اما امروزه شاهد همه این پیشرفت ها هستیم.

 

جلال  دارش در ادامه گفت : رشد علمی جمهوری اسلامی ایران 11 برابر متوسط رشد علمی دنیا است  و این رشد را طی سالهای اخیر علی رغم تمام کارشکنی های دشمنان ایران اسلامی در ساخت واکسن ایرانی کرونا شاهد هستیم و این پیشرفت ها به برکت تفکر انقلابی و استقلال بدون وابستگی حضرت امام خمینی (ره) بوجود آمده است و‌برگ زرین دیگری بر افتخارات و پیشرف های جمهوری اسلامی ایران دارد.

 

انتهای پیام