کدخبر: ۸۸۴۹۴
۰۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۷
چاپ

امام‌جمعه شهرستان لنده:

آمریکا شریک جرم اسرائیل در جنایات لبنان است

امام‌جمعه شهرستان لنده گفت: قطعاً آمریکایی‌ها شریک جرم حتمی اسرائیل در حوادث لبنان و غزه هستند و اگر در یک سال گذشته این حمایت‌ها در سطوح مختلف نبود اسرائیل در باتلاق خودکرده خود گرفتار می‌شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید هدایت محمودی اصل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خبرلنده» با اشاره به حوادث تروریستی در لبنان که از سوی رژیم صهیونیستی و آمریکا طرح‌ریزی و هدایت شده است با همدردی با مردم لبنان گفت: حوادث اخیر منطقه و بهتر بگوییم یک سال گذشته رژیم صهیونیستی در غزه و منطقه و اخیراً در لبنان نشان از عمق وحشی‌گری این غاصبان است.

امام‌جمعه شهرستان لنده گفت: جنایت چندروزه گذشته صهیونیست‌ها در جنوب لبنان و به شهادت رسانیدن بیش از ۶۰۰ انسان بی‌گناه و بیش از ۲ هزار نفر مصدوم و جانباز در استفاده از پیجرها و حمله مستقیم به جنوب لبنان بار دیگر خوی وحشی‌گری این غده سرطانی را نمایان‌تر کرده است.

وی افزود: بدون شک این جنایات با نقش مستقیم امریکا و حمایت تجهیزاتی و اطلاعاتی صورت میگرد که امروز نیز مقام معظم رهبری به‌درستی به آن اشاراتی داشتند.

محمودی اصل گفت: هیچ‌گونه ترحم و انسان‌دوستی در ذات کثیف صهیونیستی‌ها وجود ندارد و روزانه شاهد جنایت‌های بی‌شمار این رژیم منحوس در به‌قتل‌رسانیدن کودکان و زنان بی‌دفاع در فلسطین و لبنان هستیم.

امام‌جمعه شهرستان لنده گفت: برابر دستورات قرآن کریم هیچ مسلمانی نباید نسبت به این‌همه جنایت در غزه و لبنان بی‌تفاوت باشد؛ بلکه باید در غم و گرفتاری برادران مسلمان خود باید شریک باشیم.

وی افزود: برای صهیونیستی‌ها شیعه و سنی بودن مردم در غزه و لبنان هیچ تفاوتی ندارد چرا که آنان خود بر نسبت به قتل‌عام مسلمانان روزانه تلاش می‌کند و قطعاً هرچه این اتحاد بیشتر باشد میزان جنایات آنان نیز بیشتر خواهد بود.

امام‌جمعه شهرستان لنده گفت: قطعاً امریکایی‌ها شریک جرم حتمی اسرائیل در حوادث لبنان و غزه است و اگر در یک سال گذشته این حمایت‌ها در سطوح مختلف نبود اسرائیل در باتلاق خودکرده خود گرفتار می‌شد و شکست می‌خورد.

وی در ادامه گفت: امیدواریم هرچه سریع‌تر جبهه مقاومت با به تصویر کشانیدن فتوحات و ضربات کاری خود به این رژیم کودک کش توان نظامی خود را در پاسخ کوبنده به تجاوزات این رژیم به‌درستی به تصویر بکشد تا از سانسور توانمندی‌های خود در برابر رژیم منحوس صهیونیستی جلوگیری شود و تمامی ملت‌ها عجز و ناتوانی آنان را در برابر حزب‌الله لبنان به عینه مشاهده کنند.

انتهای خبر/

پربیننده ترین

آخرین اخبار